Szukaj

Volvo S60 I 2.0 T 180KM 2004 Volvo S60 2.0T R5 180KM # Manual # Climatronic #

14 900 PLN
Volvo
S60
2004
benzynowy
180 KM
+48
Chmielnik (woj. świętokrzyskie)
Rocznik 2004
Przebieg 215 450 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio niefabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volvo S60 2.0T R5 180KM # Manual # Climatronic #

10,4
Volvo S60 I
Sedan 2.0 T 180KM 132kW
Volvo s60 w tej konfiguracji (poza skrzynią) to skarb. Dynamika i kultura pracy silnika na wysokim poziomie. Jazda tym samochodem po prostu była przyjemnością. Zainstalowanie LPG uatrakcyjniło całość ze względu na bardzo niskie spalanie. Jeździłem tanio, komfortowo i z satysfakcją. Minusem oczywiście skrzynia automatyczna, która wymagała remontu, który był nieopłacalny. Dlatego nauczyłem się z nią żyć i nawet dało się o niej zapomnieć. Zdecydowanie polecam samochód, chociaz warto pokusić się o manual.
12,9
Volvo S60 I
Sedan 2.0 T 180KM 132kW
Średnie minimalne 12 Średnie maxymalne 18 (ale to gaz w podłodze cały czas) minimum 8,7 na trasie (styl jazdy dziadek emeryt czyli 90-100 km/h). Wiadomo, że samochód troche spali sam fakt że ma 5 cylindrów w rzędzie to pali dużo więcej niż V-ki a do tego turbo. Stare powiedzenie się sprawdza popularne wśród tunerów JDM´u (fanatyków aut z Japonii) "TURBO ŻYJE TURBO PIJE" . Samochód godny uwagi, choć drogi w zakupie. Jest dosyć dobry w prowadzeniu, słaby skręt jedynie przy parkowaniu- uciążliwe w jeździe wąskiej. Z awaryjnością różnie - wiadomo że Japońskich samochodów nie doścignie żadna marka. Jeżdżę 3 rok- wymieniłem cały zawias(czyli amortyzatory sprężyny wahacze etc.) z tyłu, z przodu, klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody hamulcowe, servo hamulca, turbinę (to zabolało po portfel) no i rozrząd. Jeżdżę około 35 tys. km rocznie. Samochód bezawaryjny nie jest ale nie jest źle. Ogólnie auto fajne. Pozdrawiam i zachęcam do zakupu bo to naprawdę fajne autka ze Szwecji.
9,4
Volvo S60 I
Sedan 2.0 T 180KM 132kW
trasa 8 l/100 km miasto 12 l /100km Ceny przeglądów w Volvie życzą siebie 2 tys ale jak ktoś ma zaufanego mechanika(ja mam takiego ) to taki przegląd (nawet dokładniejszy bo posprawdza koła tarcze hamulce zawieszenie itp) przykładowo olej świece filtry paliwa, oleju, kabinowy + przepalone 2 żarówki koszt 800 zł ale za to bezawaryjność tzn lepiej niż vw bo na razie zawieszenie 1 robiłem i tylko 2 tuleje a w pasacie cały przód co 2 lata :( ( w volvie wołai 375 zł za 1 tuleję u mojego mechanika ta sam część co zoferowali mi w wolvo 170 zł)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volvo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volvo S60