Szukaj

Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 2010 VW Golf 1.4 TSI, Salon Polska, Klima, Klimatronic

18 999 PLN
Volkswagen
Golf
2010
benzynowy
160 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2010
Przebieg 244 004 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 160 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

VW Golf 1.4 TSI, Salon Polska, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,0 s
Średnie spalanie
6,3 l/100 km
Długość
4 199 mm
Szerokość
1 779 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
9,1
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
Spalanie... No tutaj jest trudny orzech do zgryzienia. Silnik o małej pojemności, z turbo > i < kompresorem wymaga bardzo specyficznego traktowania. Jeśli ktoś nie umie się nim obsługiwać spokojnie może widzieć spalanie rzędu 15 l/100 km w mieście, albo i więcej. Przy nieco bardziej uważnym traktowaniu, ale nadal przy dość dynamicznej jeździe, realne spalanie w mieście to ok. 9 l/100 km. Poza terenem zabudowanym /w trasie/ też bywa różnie. Wszystko zależy od od stylu jazdy - przy mojej raczej dynamicznej jeździe + autostrada średnia 6,5-7,0 l /100 km przewija się najczęściej. Przy ecodrivingu udało mi się zejść poniżej 5 l/ 100 km, także jak ktoś chce to może. Z drugiej strony jeśli przyciśniemy ten silnik możemy zobaczyć spalanie >20-25 litrów na 100 km i nie powinniśmy być za bardzo tym zdziwieni... Warto zaznaczyć - ten silnik w manualu wymaga umiejętności i uwagi! Bardzo polecam zautomatyzowaną skrzynię DSG, która po prostu jest ekonomiczniejsza od manualnej, a na dodatek o niebo wygodniejsza (przetestowane vs Passat z 1.8 TSI 160 KM DSG na identycznej trasie, jazda jeden za drugim - różnica 0,5 litra na 100 km). Koszty przeglądów - znowu zależy jak ktoś jeździ... Przy moich nawykach i zużyciu samochodu (czyli generalnie raczej mało kilometrów /jazda po mieście/, ale zdecydowana większość na czerwonym polu) mogę porównać do identycznie użytkowanego Focusa i Civica. Koszty przeglądów w ASO VW Bednarek Łódź były o 30-50% niższe niż analogiczne u konkurencji. Z doświadczeń innych i kwot jakie potrafią sobie liczyć ASO Renault czy Nissana różnice dochodzą kiluset procent :). Napraw jako takich nie miałem - jedyne uszkodzenie poszło z AC. Tylny zderzak + malowanie + mocowanie czujników parkowania kosztowały Allianz jakieś 3,5 tyś złotych, czyli generalnie tyle ile można oczekiwać za taką naprawę w ASO...
7,6
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
samochód z tym silnikiem trudno nazwać samochodem do zakorkowanego miasta. W korkach pali jak smok - trzeba by było położyć cegłę na gazie żeby tyle spalał przy dynamicznej jeździe (co w korku). W normalnym ruchu miejskim (tzn. od czasu do czasu korek) przy takiej jeździe na jaką można sobie pozwolić w zatłoczonym mieście można osiągnąć 8l. W trasie - pełna dowolność - nie sądzę, że można spalić więcej niż 11 przy bardzo szybkiej jeździe (od 160km/h wzwyż), a normalny człowiek nie powinien mieć problemów żeby jechać dynamicznie przy spalaniu średnio około 6.5l. Poza tym mocy nie brakuje nigdy :) - problem leży w tym gdzie ją wykorzystać :).
8,3
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
UWAGA Golf na dotarciu pali nawte do 30% wiecej!! Golfem juz przejechalem 12tys km. Silnik zaskakuje niesamowita elastycznością. Co do spalania to na trasie przy jezdzie ok 70-80km´h spalil mi 4,9 jednak jadac normalnie 100-160 pali okolo 6 co tez jest bardzo dobrym wynikiem. Schody zaczynaja się w miescie... Jeżdżąc bez korków starajac sie nie przekraczac 1,5tys obr spali kolo 7 jednak jak wlaczymy w to wieceje stania, korkow itd nie da rady zejsc ponizej 8. Gdy chcemy poszalec wiadome turbo pracuje i 160km ujawnia swoja nature i przy takiej jezdzie komputer cały czas pokazuje ok 15l

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf