Szukaj

Volkswagen Golf VIII Variant 1.5 TSI 130KM 2021 Volkswagen Golf VIII 1.5 TSI EVO Life.WE4E736

61 900 PLN
Volkswagen
Golf
2021
benzynowy
130 KM
+48
Wolica (woj. mazowieckie)
Rocznik 2021
Przebieg 118 776 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 498 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Tapicerka tekstylna, Tempomat

Informacje o samochodzie

Volkswagen Golf VIII 1.5 TSI EVO Life.WE4E736

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
214 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 633 mm
Szerokość
1 789 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
5,4
Volkswagen Golf VIII
Variant 1.5 TSI 130KM 96kW
Średnie spalanie od nowości do teraz tj styczeń 2023 do sierpień 2024 to 6,0 l / 100 km. Jest to spalanie uzyskane po przejechaniu niespełna 37 tys km. W całej średniej najwięcej stanowią dojazdy do pracy - Kraków do miejscowości pod Krakowem. Dojazdy Kraków - Myślenice lub po prostu jazda po Krakowie. W przeróżnych konfiguracjach - od samotnej jazdy 1 osoby, po rodzinne przejazdy 2+2. Jazda generalnie z nastawieniem na to, żeby jechać oszczędnie, ale życie w ciągłym biegu i pośpiechu. Pewnie dałoby się osiągnąć niższe spalanie, ale raczej nieznacznie. Natomiast bardzo łatwo uzyskać większe spalania. Utknięcie w naprawdę sporym krakowskim korku bez problemu przebije średnią 7-8 litrów. Tak naprawdę wszystko zależy jakie trasy trzeba pokonać. Bo stanie w korku potrafi podbić. Dodatkowo moc jak na ten samochód jest optymalna do płynnych przejazdów podmiejsko - autostradowych. W mojej opinii najbardziej mocy brakuje paradoksalnie w mieście. Auto słabo przyspiesza z tzw dołu. I gdy zapala się zielone światło są 2 wyjścia: Albo ruszyć bardzo delikatnie blokując wszystkie auta za sobą, albo płynnie i w miarę szybko przyspieszyć do przelotowych po Krakowie 70 km / h (Rybitwy) / Podgórze), ale wkręcając go na wyższe obroty. Kumulacja kilku czerwonych świateł i dynamiczne ruszenie robi spalanie nawet w okolice 10l. Mam porównanie do nieco lżejszego VW z 1.5 DSG 150 KM i tam wygląda to zdecydowanie lepiej, bo auto nie męczy się tak, aby rozpędzić się do przelotowej prędkości. Ogólnie uważam, że jak na te gabaryty samochodu, spalanie jest świetne i wyklucza sens hybrydy - chyba, że ktoś jeździ gł w korkach. W zależności od oferty w danej chwili (bo one potrafią się kształtować bardzo zmiennie) wolałbym wersję 150 KM i to najlepiej z DSG. Natomiast wszystko kwestia ceny.
6,7
Volkswagen Golf VIII
Variant 1.5 TSI 130KM 96kW
Samochód w trasie przy prędkościach do 100-110 km bardzo oszczędny, jeżdżąc oszczędnie można zejść nawet poniżej 5 litrów. Średnie spalania w cyklu mieszanym gdzie 70% to jazda po mieście a 30% jazda w trasie wynosi 6,5 litra. Jazda wyłącznie po mieście około 7,5 litra.
8,5
Volkswagen Golf VIII
Variant 1.5 TSI 130KM 96kW

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf