Szukaj

Toyota Yaris III 2018 Toyota Yaris Hybrid 100 Active Hatchback

40 900 PLN
Toyota
Yaris
2018
hybrydowy
75 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2018
Przebieg 149 191 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 497 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy

3,2
~Łukasz_78
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Poza silnikiem nic się nie zepsuło. Jeszcze przed przekroczeniem 100 tyś. km silnik zaczął stopniowo brać olej, ostatecznie przebijając 1l na 1000 km. Konieczny był remont. Wybór w tym roczniku modelowym był między silnikiem 1.33, który zdycha od nagaru, albo 1.0 - trzęsącym na wolnych obrotach całym autem z tendencją do pożerania oleju... Wspaniała alternatywa! Auto kupiłem 3-letnie z przebiegiem ok. 60 tyś, olej zmieniałem regularnie co 10...
4,9
~zydoooo
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
To mój drugi Yaris III, tym razem wersja Selection, więc wygląd i wyposażenie są inne niż w niższych wersjach. Auto stworzone do miasta, więc oceniam przez ten pryzmat, pomimo że użytkowałem je w cyklu 50% miasto i 50% trasa. Nie mogę powiedzieć złego słowa na to auto - wdzięczne, zdecydowanie do spokojnej jazdy i spokojnej eksploatacji na lata. Jeżeli komuś przeszkadza charakterystyka skrzyni CVT, słabe wyciszenie , właściwości jezdne lub...
4,3
~awas4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting Hybrid 100KM 74kW
Dobre auto, ale ma 2 minusy - ubogie wyposażenie i spore (jak na hybrydę) spalanie. Przebieg jest na razie niewielki więc nic nie stuka i nie puka, zawieszenie dość twarde, ale nierówności wybiera ładnie. Koszty użytkowania niemal nie istnieją, bo poza benzyną i oponami niczego nie zmieniam. Rozrząd na łańcuchu, silnik nie wyżyłowany, klocki hamulcowe zużywają się powoli (bo to hybryda). Wiadomo - za tę cenę kupi się starsze auto z...

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Yaris