Szukaj

Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 2019 Toyota Yaris 1,5-Dual-VVT-iE III (2011-2019)

47 900 PLN
Toyota
Yaris
2019
benzynowy
111 KM
+48
Świlcza (woj. podkarpackie)
Rocznik 2019
Przebieg 137 304 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 111 KM
Pojemność silnika 1 496 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB

Informacje o samochodzie

Toyota Yaris 1,5-Dual-VVT-iE III (2011-2019)

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Średnie spalanie
4,3 l/100 km
Długość
3 905 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
4,9
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Przy bardzo oszczędnej jeździe (80-85kmh) można zejść w granicach 3.9. Momentami mi się to udawało. Oczywiście musi być kilka warunków i stosowanie zasad eco-drivingu. Wyżej podae wyniki dotyczą oszczędnej jazdy. Dojeżdżania do skrzyżowań bez przesadnego hamowania i tracenia prędkości. Wynik 4.0 przy dłuższej jeździe zanotowałem stosując tempomat z ustawioną prędkością 85-90kmh (czasem trochę zwiększałem, czasem pomniejszałem). Autko w porównaniu do poprzedniej generacji 1.33 (99KM), około 10 procent oszczędniejsze. Gratulacje dla inżynierów toyoty. Więcej mocy, mniej potrzebnej benzyny. Niestety to tylko autko zastępcze, także niebawem wracam do poprzednika. Pozdrowienia
9,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Zaznaczę , że pracuje tym samochodem i pokonuje wyłącznie dystanse po mieście. Przy krótkich dystansach załadowanym samochodem ciężko zejść poniżej 10l/100km i mowa tu o dużym mieście pow 400tys mieszkańców. Raporty , które tutaj widzę chyba dotyczą jazdy podmiejskiej. Mamy kilkadziesiąt takich Toyot w firmie i żadna nie pali 6l. To bzdura.
5,4
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa) w granicach 5,7 l/100km. W zimie, na krótkich trasach wzrasta nawet do 7,0 l. W trasie, przy spokojnej jeździe 80-85 km/h na 6 biegu w graniach 4,0 l. Silnik bardzo ekonomiczny do prędkości 110-120 km/h, powyżej oszczędzanie benzyny się kończy, jednak nie polecam wyższych prędkości w tym modelu - samochód bardzo lekki, tor jazdy mało stabilny zwłaszcza przy silnym wietrze.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Yaris