Szukaj

Toyota Auris I Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 2011 Toyota Auris 1.6 Benzyna 132KM Klimatr LIFT Isofix

32 900 PLN
Toyota
Auris
2011
benzynowy
132 KM
+48
Strzegom (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 207 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 132 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Auris 1.6 Benzyna 132KM Klimatr LIFT Isofix

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 245 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
6,6
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Samochód z tym silnikiem to takie minimum wg mnie w tej klasie. Słabszy wg mnie może trochę mniej by spalał ale komfort jazdy byłby już dużo mniejszy a mocniejszy owszem może i byłby lepszy tylko że zapewne znacznie więcej by palił. 1.6 do miasta daje radę na trasie zawsze można zredukować przy wyprzedzaniu i też się bezpiecznie da wyprzedzić. Jak na razie to jestem zadowolony ze spalania. I mogę śmiało napisać że nawet nad dieslem w takim przypadku nie ma się co zastanawiać. Spalanie o litr góra półtora większe ale koszty ewentualnych przyszłych napraw nieporównywalnie niższe. Poza tym nie muszę uważać czy zatankuję paliwo słabej jakości. Po prostu to cały czas jedzie! Jedyne czego się obawiam to ten wskaźnik podpowiedzi kiedy należy zmieniać bieg. Nieraz przy 70 każe wrzucić 6 a obroty silnika to zaledwie 1900. Zastanawiam się czy taką ekonomiczną jazdą nie dobije się szybciej tego silnika. Spalanie to w trasie bez problemu wg paliwa w zbiorniku 6 l /100 W Warszawie przy normalnym stylu jazdy okolice 8 l /100 I wiadomo jak chce się lepiej pojechać to bez problemu złapie okolice 10 w mieście i 8 na trasie
6,3
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
W ciągu 2 lat eksploatacji tylko płyny eksploatacyjne ,klocki i tarcze z tyłu. Ilość spalonego paliwa zależy od stylu jazdy i od korków na trasie przejazdu.Jak na tę pojemność może być.ASO najtańsze nie jest ale podejście do klienta i np.wzywanie na darmową akcję serwisową już po gwarancji to już coś.
7,7
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Na LPG zrobiłem już ponad 25kkm (Stag-4, na szczęście wtrysk pośredni), w pierwszych 10kkm były częste regulacje. Obecnie wymieniam tylko filtry i tankuje lpg. Wyniki są niskie bo staram się oszczędnie jeździć (w większości 90km/h po autostradzie) ale widać, że da sie oszczędnie jeździć.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Auris