Szukaj

Skoda Octavia II Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 2013 Skoda Octavia 1.6 TDI, Klima

29 999 PLN
Skoda
Octavia
2013
diesel
105 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2013
Przebieg 194 569 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Alufelgi, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Skoda Octavia 1.6 TDI, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,4 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 569 mm
Szerokość
1 769 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
58% 42%
4,2
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
(UWAGA Wersja GreenLine - 1 na mazowszu, a druga w Polsce, po tej z testu w AutoŚwiecie) Autocentrum ma braki(chociażby model nadwozia to nie jest kombi tylko sedan po faceliftingu). Spalanie tego auta jest niesamowite. Średnie spalanie 70km do warszawy przy prędkościach 120 i wyprzedzaniu oraz po warszawie(rozkład czasowy to mniej wiecej 50 minut do warszawy i pół godziny po warszawie - w jedna stronę) to 5.0l (tak samo pokazuje komputer jak i wychodzi z wyliczeń). Maksymalne spalanie jakie podałem to było w zimie przy -15 stopniach, stanie w korkach( za zimno na system start/stop) zrywna jazda po warszawie i poza nią. Więcej nie dało się nią spalić jeżdżąc zrywnie(ale racjonalnie). Co do minimalnego spalania to 3.9 było na normalnej trasie wymienionej wcześniej, ale 2.8 również jadąc tylko w trasie z rozgrzanym silnikiem - 60 km z predkością zmienną(maks 60-70) , ale zachowaniem zasad eko jazdy i jazdą na (UWAGA) 4-ce. Jadąc z Jeleniej góry do Warszawy osiągnąłem spalanie rzędu 3.2 z prędkością średnią 74km/h. Czyli jechałem praktycznie cały czas 90-100. Auto obecnie ma zrobione 40 tysięcy kilometrów i jedyny wydatek poza paliwem i płynem do spryskiwaczy to przegląd po 30 tys. Miałem jeden problem z czujnikami parkowania, ale to naprawili w ramach gwarancji na przeglądzie. Odnośnie komfortu jazdy, to auto jest niesamowicie ciche. Można spokojnie wsłuchać się toczenie się opon przy prędkościach rzędu 80-90km/h. W aucie siedzi się wygodnie, nawet w długich trasach. Dynamika w tym samochodzie również jest bardzo pozytywnie zaskakująca. Silnik ma 105 km i 250 Nm już przy 1500obr/min co przy krótkich przyspieszeniach od niskich obrotów daje spore możliwosci.
5,1
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Na trasie przy jeździe 110 km/h - 4.9l 120km/h - 5.1l 150km/h - 6.5l W mieście do 6.5l Generalnie bardzo oszczedna jednostka, idzie na baku zrobić 1200km na spokojnie. Przy takim spalaniu żaden gaz nie wyjdzie lepiej, a auto bardzo pakowne :-).
5,5
Skoda Octavia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Zrobione ponad 30 tysięcy kilometrów, 70% miasto, 30% trasa. W mieście - zależy od miasta, korków itp, jak jeździłem tylko po mieście (5-8km drogi) to średnia oscylowała w okolicach 7 litrów. W trasie na autostradzie w okolicach 120-140 km/h nie przekracza 6 litrów, bardziej rejony 5,4-5,7. Trasy poza miastem (80-90-100 km/h) udawało się wyciągać 3,9 litra, średnio okolice 4,3-4,7.

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Octavia