Szukaj

Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 2012 Škoda Fabia Skoda Fabia Raty Zamiana Gwarancja

14 900 PLN
Skoda
Fabia
2012
diesel
90 KM
+48
Gdów (woj. małopolskie)
Rocznik 2012
Przebieg 266 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 2
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe

Informacje o samochodzie

Škoda Fabia Skoda Fabia Raty Zamiana Gwarancja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
177 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,7 s
Średnie spalanie
4,2 l/100 km
Długość
4 247 mm
Szerokość
1 642 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
5,1
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Jeżdżę niecałe 3 lata. przebieg to 201 tys. km. Spalanie przy ciężkiej nodze, prędkości przelotowe 120- 160 km/h pali od 5-6,5. Do baku po odpowietrzeniu (taki bolec wchodzi) 56-58L. Robię na tym od 900 do nawet 1200km. Gdyby nie było to auto służbowe, jeździłbym rodzinnie, na pewno spalanie byłoby poniżej 5,0. Na trasie, przy jeździe do 120 i zastosowaniu eco drivingu udało mi się zejść do 4,2. Oszczędniejsze auto jakie miałem w życiu to tylko peugeot 206 1,4HDI... Zaleta Fabii - 200 tys km katowania i żadnej awarii, jedynie tarcze i klocki...
5,6
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
Spalanie średnie na przestrzeni 100 tryś km wyszło mi 6,54. Srednio dynamiczna jazda. Raczej nie duszę auta do oporu ale też jak ślimak nie jeźdzę. Ogólnie daleki to wynik chyba od obietnic producenta. Strae 1.9TDI jest zdecydowanie oszczędniejsze. Nawet na autostradzie, miałem nie lada problem z zejściem poniżej 5 litrów. WYmagało to stałej jazdy 120-130 km/h. Jazda z GPSa 140km/h powodowała spalanie już raczej bliżej 6 litrów. Poza tym kilka kosztownych awarii. Nowy alternator, Nowa pompa wody. Wymiana sworzni z geometrią. Walka z EGR. W ASO (auto flotowe) rachunki były na kilka tyś PLN (pytałem o koszty jakby auto było po gwarancji)
4,8
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
moja skoda ma już najechane 60 000 km spalanie podskoczyło jakoś po 30 000 km, faktem jest iż jest mocno katowana a wszystko sprawne poza plastikami i zawieszeniem, które męczy, a boczne szyby przy złej pogodzie brudzą się nienaturalnie, na śliskim abs działa bardzo gwałtownie wydłużając znacznie drogę hamowania-jest beznadziejny, na zakrętach potrafi nieźle zarzucić tyłem; mój egzemplarz jest autem firmowym w początkowym okresie bardzo go chwaliłem, ale obecnie prywatnie nigdy nie zostałbym właścicielem takiego auta samochód dobry do jazdy na zakupy i wożenia dzieci do szkoły no i może do jazdy do pracy byle blisko i po dobrej drodze na dłuższe trasy dobry jak nowy później szumi jak gdyby szyby były niedomknięte TANI OSZCZĘDNY I TYLE BO ANI ŁADNY ANI WYJĄTKOWY TAKIE SOBIE JEŹDZI BO JEŹDZI - a przy jeździe na niemieckiej autostradzie (bez ograniczeń)spalanie ok7,8l na 100

Zalety

+ Ergonomia + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Fabia