Szukaj

Skoda Fabia III Hatchback Facelifting 1.0 MPI 75KM 2018 Škoda Fabia Skoda Fabia

13 407 PLN
Skoda
Fabia
2018
benzynowy z lpg
75 KM
+48
Komorniki (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2018
Przebieg 232 683 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

Škoda Fabia Skoda Fabia

6,5
Skoda Fabia III
Hatchback Facelifting 1.0 MPI 75KM 55kW
Fajne auto i największym zaskoczeniem jest silnik, który ktoś super zaprojektował. Według mnie największą zaletą jest wysoki moment na niskich obrotach, co jest rzadkie w małych pojemnościach. Na 5 biegu przy 50-60km/h wciskamy pedał gazu i auto przyspiesza. Cichutki i nic nie drży, jest dobrze wyważony. Raz mi się zdarzyło gdy silnik był odpalony, że przekręciłem kluczyk - myślałem, że jest wyłączony:) Wysokie obroty też lubi, nie wyje jakby miało coś się rozlecieć. 75KM to nie rakieta, ale bezpiecznie wyprzedzimy ciężarówkę. Dobra stabilność przy prędkościach autostradowych, nie rzuca autem. LPG: 6.5l/100km trasa, 7.1l/100km miasto. Bez problemu trasy 800km z ciągłą prędkością 140.
5,4
Skoda Fabia III
Hatchback Facelifting 1.0 MPI 75KM 55kW
Wszystko zależy od dynamiki jazdy. Generalnie jeżdżę codziennie do pracy 50km w jedną stronę zarówno przez obszar zabudowany, jak i poza, utrzymując prędkość w zabudowanym ok. 60km/h, a poza do 100km/h i osiągam wg komputera wyniki od 4,5 do 5,2 litra na 100km, ale realnie jest to nieco ponad 5l/100km. Przy jeździe autostradowej spalanie w fabii zaczyna rosnąć do ponad 6l/100km. Ogólnie samochód wygodny, nie jest demonem prędkości, ale kupując auto z litrowym silnikiem i 75KM nie liczy się na osiągi.
7,5
Skoda Fabia III
Hatchback Facelifting 1.0 MPI 75KM 55kW
LPG Landi Renzo założony u dealera W komputerze jest 6.5l/100, w rzeczywistości propanu 7.5l, pełny bak to 430km, autostradą 120km/h i po mieście w komp. pokazuje samo. W mieście jazda normalna, z tempem reszty uczestników ruchu. Skrzynia pracuje lekko z fajnym "mechanicznym" klikiem, ku mojemu zdziwieniu na postoju w środku nie ma drgań, spasowanie i kabina względem aut tej klasy sprzed lat jest na prawdę przyzwoicie wygłuszona, fotele wygodne, bez wiercenia przejechałem jednym ciągiem 400km, jedyny mały minus tragedii nie ma, ale brakuje z 0,5cm więcej pianki w podłokietniku drzwi, pewnie znajdę sposób na wpasowanie czegoś dodatkowego, żeby nie bolało w oczy. Miałem różne auta i dziele ja na 3 kategorie -1 jeżdżę nim chętnie, 2 jeżdżę jeśli muszę 3 chcę jak najszybciej nim dojechać i z niego wysiąść. Fabia to 1 :)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Silnik - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Fabia