Szukaj

Skoda Fabia II Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 2011 Skoda Fabia 1.4 16V, Salon Polska, GAZ, Klima

10 999 PLN
Skoda
Fabia
2011
benzynowy z lpg
86 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 285 422 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 86 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, CD, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Skoda Fabia 1.4 16V, Salon Polska, GAZ, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
176 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,3 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
4 247 mm
Szerokość
1 642 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
8,8
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Fabiana jest moim autem służbowym, przejąłem je z przebiegiem 65 tyś i zrobiłem ponad 35 tyś od tego czasu, więc mogę co nieco powiedzieć. Obecnie auto ma ponad 100 tyś km przebiegu, z czego 65% to miasto. Jestem przedstawicielem handlowym, więc jak to bywa z PH- ciągła walka z czasem, auto bardzo często załadowane towarem i materiałami, a oszczędna jazda to raczej abstrakcja. Klima włączona cały rok, a spalanie wygląda następująco: 100% miasto, z dociążeniem i dynamiczną jazdą- 10-11,5(zima) , miasto bez załadunku i dynamicznej jeździe 9-10,5 (zima), miasto z rozsądną jazdą na pusto 7-9 l LPG. W trasie Fabiana pali od 6,5l (oszczędna jazda bez załadunku) do 11l (dociążona i dynamicznie). To auto jest mułem do pracy, jest naprawdę mocno eksploatowane a od nowości poza częściami eksploatacyjnymi wymieniane były wtryski gazu (1000zł- fabryczna instalacja Landi Renzo), elektrozawór gazu, co jest spowodowane niestety kiepską jakością gazu w Polsce i wrażliwą instalacją fabryczną Landi Renzo. Co do komfortu... cóż, auto jest nudne, bez wodotrysków, po przejechaniu 400 km kierowca trochę się męczy. Auto kiepsko wyciszone, a silnik 1.4 i 85km do dynamicznej jazdy potrzebuje kręcenia na wysokich obrotach. Do 110km/h względnie, powyżej hałas naprawdę męczy. Reasumując, auto rewelacyjne na flotę lub dla kogoś kto nie szuka luksusu, a stawia na pierwszym miejscu ekonomiczność, bezawaryjność i względnie tanie naprawy w razie potrzeby. Jeśli Fabia z tym silnikiem, to tylko z gazem, nie rozumiem po co przepłacać na benzynie.
7,8
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Wybrałem ten samochód i silnik ze względu na prasą budowę, kompromis pojemności bagażnika, spalania i dynamiki jazdy - przy jeździe autostradą 140 z klimatyzacją spala około 9 - 9.3 litra gazu. Przy spokojnej jeździe bez klimy ok 7l.
8,1
Skoda Fabia II
Kombi Facelifting 1.4 16V 85KM 63kW
Nie wiem jak na benzynie, ale na LPG jest rewelacja - średnio 8l/100 km. Przy oszczędnej jeździe można zejść jeszcze niżej. Za przegląd po 15 tys. pln (z LPG) zaplaciłem w Bielsku 541,- pln. Po 30 tys. przegląd ma kosztować ok 900,- pln. Radzę sprawdzić ceny przeglądów w różnych serwisach, bo mogą się sporo różnić (w Katowicach za przegląd po 15 tys. powiedziano mi 250,- pln drożej niż w Bielsku)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Silnik - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Fabia