Szukaj

Skoda Fabia III Hatchback 1.0 MPI 75KM 2015 Skoda Fabia 1.0, Salon Polska, Klima, Tempomat

31 999 PLN
Skoda
Fabia
2015
benzynowy
75 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2015
Przebieg 108 151 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Skoda Fabia 1.0, Salon Polska, Klima, Tempomat

6,8
Skoda Fabia III
Hatchback 1.0 MPI 75KM 55kW
7.5l gazu, trzeba się postarać, żeby było więcej:p auto ma dużo fajnych, przemyślanych drobiazgów które mile zaskakują po dłuższym użytkowaniu, np. gdy ściszyliśmy na postoju radio i w czasie jazdy zwiększymy głośność to szybciej wskakuje na żądany poziom. Ponad to audio jest niezłe. Jak korygujemy częstotliwość wycieraczek tym mniejszym guzikiem to od razu ściera szybę, zazwyczaj wtedy tego wymaga. To drobiazgi, ale miłe jest, że ktoś o tym pomyślał. Kokpit solidny, nic się nie rusza i nie generuje absolutnie żadnego szmeru. Wskaźnik temperatury oleju jest włączony domyślnie co jest przydatne dla chcących dbać o silnik, zwykle dostępne jedynie w autach sportowych:) Schowek na okulary w dachu, zaczepy na siatki z zakupami. Auto nie podskakuje na wybojach i zawieszenie jest super zestrojone. Fotel dobrze dopasowany i bez problemu nadaje się na dłuższą podróż. Silnik po odjęciu gazu w ogóle nie koziołkuje, hamowanie silnikiem jest zoptymalizowane, ponadto przy ruszaniu trochę go dodaje, dobre szczególnie w korku!
8,3
Skoda Fabia III
Hatchback 1.0 MPI 75KM 55kW
Przejechane 7000 km. benzyna tankowana 2x w trakcie tego przebiegu także szybko sie nagrzewa. Srednio wychodzi 9l lpg(21 tankowań), Najmniej spalil jak wracałem z salonu - 7.8, najwięcej 10.4. Jeżdżę "z prądem" czyli ostatni nie jestem ale pierwszy tez nie. Póki co spalanie ponad przeciętne, myslalem, ze bedzie mniej ale jestem przyzwyczajony do diesla a ze w Fabii nie ma czym jechac to może za ostro traktuje pedal gazu (zmiana biegów maks 4 tys, 5 bieg i toczenie). Zobaczymy co będzie przy 50kkm.
5,6
Skoda Fabia III
Hatchback 1.0 MPI 75KM 55kW
Codziennie jeżdżę 25km do pracy i 25km z powrotem. 10km z prędkością 60km/h, a reszta to obwodnica trójmiejska ok 130km/h. 6,5/100 latem i jakieś 7,0/100 zimą. Klima non-stop pracuje, a zimą ogrzewanie wnętrza i lusterek. Zimą przy skrobaniu jeszcze ogrzewanie tylnej szyby i wiatrak na 3 biegu. W trasie 5 osób, pies w bagażniku i trumna na dachu i jadąc 120km/h, ale raczej stałą prędkością jest około 5/100 nawet przy włączonej klimie. Tankowałem przez pierwszy rok benzynkę 95, a ostatnio 98. Rożnicy w spalaniu nie ma, ale przybyło kilka "brakujących koni", bo to mały silnik - ale da się na ruchliwym rondzie wstrzelić dynamicznie przy wyczutym pedale gazu. Na silniku 60KM chyba by się nie dało ;-)

Zalety

+ Ergonomia + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wyciszenie - Silnik - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Skoda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Skoda Fabia