Szukaj

Renault Clio IV Hatchback 5d dCi 75KM 2015 Renault Clio 1.5 dCi, Salon Polska, Klima

22 999 PLN
Renault
Clio
2015
diesel
75 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2015
Przebieg 179 324 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 461 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Renault Clio 1.5 dCi, Salon Polska, Klima

4,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d dCi 75KM 55kW
Renault Clio 1.5 dci 75KM ze skrzynią manualną przebieg 10tys, rok produkcji 2016. Skrzynia biegów jest bardzo długa zatem mimo 5 przełożeń jest wystarczająca i nie czuć braku "szóstki". Dla przykładu przy licznikowych 140km/h mamy dokładnie 2500RPM na piątym biegu. Spalanie (dane z dystrybutora), dotyczy samochodu obciążonego dwoma pasażerami i pełnym bagażnikiem, bez klimatyzacji: Trasa szybka - Tutaj jestem absolutnie pod wrażeniem - autostrady z prędkościami 150-160km/h z tempomatem, częste hamowanie i ponowne budowanie prędkości przelotowej - 5,9l/100km Trasa normalna - drogi ekspresowe, trochę autostrad i drogi krajowe (130/120/100) - 4,5l/100km Trasa rekreacyjna - drogi krajowe do 110km/h - 3,9l/100km O spalaniu w mieście nie mogę dużo napisać, gdyż nie poruszam się nim w takim środowisku Ekonomia tego samochodu jest bardzo dobra i polecam go osobom, które szukają oszczędnego środka transportu, który nie zrujnuje im kieszeni. Z pewnością można osiągnąć niższe spalanie, jednak powyższe informacje prezentują wyniki uzyskane przy "ściągniętym kapeluszu". Ciekawostką jest pojemność baku - producent podaje 42L, tymczasem tankowanie tuż po zapaleniu się rezerwy do pełna (do momentu gdy paliwo zacznie wyciekać z wlewu) pozwoliło zmieścić aż 48L. Biorąc pod uwagę że rezerwa ma ok. 7l, można przyjąć że jesteśmy w stanie zmieścić ok. 55l co w warunkach bardzo bojowych może odwdzięczyć się zasięgiem ponad 1200km. To nie błąd dystrybutora gdyż tankowałem tak kilka razy. Pozdrawiam
4,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d dCi 75KM 55kW
Auto rewelacja jeśli chodzi o spalanie ON. Najmniej pali o dziwo dla mnie przy jeździe 60-70 km na czwartym biegu . Piątkę warto wrzucać dopiero przy powyżej 90 bo czuć że silnik się męczy a wskazania komputera są korygowane o wypalanie się DPFa więc żadna oszczędność Najlepsze dla niego prędkość to w okolicach 110km/h wtedy spalanie 4.1-4.3 i obroty lekko przed 2 tys więc mamy maksymalny moment obrotowy turbo już aktywne a spalanie tylko trochę większe niż przy 70km na czworce.
4,8
Renault Clio IV
Hatchback 5d dCi 75KM 55kW
Auto rewelacja jeśli chodzi o spalanie ON. Najmniej pali o dziwo dla mnie przy jeździe 60-70 km na czwartym biegu . Piątkę warto wrzucać dopiero przy powyżej 90 bo czuć że silnik się męczy a wskazania komputera są korygowane o wypalanie się DPFa więc żadna oszczędność Najlepsze dla niego prędkość to w okolicach 110km/h wtedy spalanie 4.1-4.3 i obroty lekko przed 2 tys więc mamy maksymalny moment obrotowy turbo już aktywne a spalanie tylko trochę większe niż przy 70km na czworce.

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Widoczność - Ergonomia - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Renault przeprowadzone przez Euro NCAP.
Renault Clio