Szukaj

Peugeot Rifter Standard 1.2 PureTech 110KM 2019 Peugeot Rifter 1.2 PureTech, Salon Polska

68 999 PLN
Peugeot
Rifter
2019
benzynowy
110 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2019
Przebieg 33 958 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 199 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia pick-up
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Peugeot Rifter 1.2 PureTech, Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
169 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,1 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 403 mm
Szerokość
1 848 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
6,9
Peugeot Rifter
Standard 1.2 PureTech 110KM 81kW
Jest tak. Spokojna jazda drogami krajowymi, tak do 100km/h, poza miastem. Minimum 5,7 l/100km - zwykle 5.9-6. Jazda po miescie (Krakow) przedzial 7-8 l/100km w zaleznosci od korkow. O okolo litr lepiej niz mialem w c4 grand picasso z 1.6 THP wiec wydaje sie calkiem dobrze. Szczegolnie biorac pod uwage ze auto jest o okolo 100kg ciezsze a odczuwalna dynamika jest podobna mimo teoretycznej przepasci w mocy (156 vs 110 koni). Autostrada :) Tutaj zaczynaja sie schody. 110 km/h - nieco ponad 6. 120km/h - blizej 7 :) 130 jeszcze da sie przezyc. Szybciej moja krakowska natura jechac nie pozwala - wole byc nieco pozniej :) Podsumowujac - maly silnik i bryla nie sprzyja rekordom predkosci na autostradzie. Z drugiej strony jazda po miescie i niespiesznie "w trasie" bardzo ekonomiczna. Zasadnosc zakupu diesla moim zdaniem mocno watpliwa patrzac po wynikach podawanych tutaj i roznicy w cenie. Szczegolnie ze koszty obslugi diesla mimo wszystko wyzsze.
6,6
Peugeot Rifter
Standard 1.2 PureTech 110KM 81kW
Najmniejsze spalanie jakie uzyskałem to 5,7l/100km (komputer pokazał 5,5l). Faktycznie jechałem bardzo wolno i równo; bez wyprzedzania; przy jeździe 80-90 km/h; jest to średnie spalanie po pokonaniu 5 odcinków po 120 km, czyli na dystansie 600 km. Normalnie jadąc trasą spala około 6,2-6,5 l/100km przy prędkościach około 85-95 km/h; jazda autostradą około 130 km/h z okresowym przyśpieszaniem to już pod 9-10 litrów podchodzi; średnio autostrada-trasy lokalne 7,8 l/100km na dystansie 750 km (z czego autostradą około 50% tego dystansu). Moim zdaniem osiągnięte spalanie, jak na tak ciężki samochód, to dobry wynik; dynamika przyśpieszania, jak dla mnie, jest wystarczająca; jestem zadowolony.
7,0
Peugeot Rifter
Standard 1.2 PureTech 110KM 81kW

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot Rifter