Szukaj

Opel Insignia I Sports Tourer 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 2009 Opel Insignia 1.6 Turbo, Navi, Xenon, Klima

22 999 PLN
Opel
Insignia
2009
benzynowy
180 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2009
Przebieg 213 420 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Opel Insignia 1.6 Turbo, Navi, Xenon, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
7,9 l/100 km
Długość
4 908 mm
Szerokość
1 856 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
12,0
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Nie wiem jak czy wszyscy ale ja dużo przeszedłem z instalacją do tego samochodu. 125tys 2012. Montażysta wrzucił stag wersja na wypasie. Auto po jakimś czasie wywalało błąd, skontaktuj się z serwisem i ograniczało moc. Odpinałem akumulator 2x po pół minuty i do gaziaża. Przy wyższych prędkościach albo obrotach instalacja nie dawała rady. Szarpało i nie jechało auto. Wymiana reduktora na sporo większy, świec, listwy wtryskującej i komputera. Czyszczenie przepływomierza powietrza. Teraz go będę wymieniał bo na komputerze jego praca nie podobała się serwisantowi. Dopiero po telefonie do stag gość ustawił mieszankę chyba na bardzo dużą bo sam był w szoku żeby tak ustawić. Z tego co wiem wtryskiwacze benzynowe są bardzo szybkie i żadna instalacja a raczej wytryski nie są w stanie im dorównać. w Insigni przy wyższych obrotach nie pamiętam ile jest.Butla mi weszła spora ale jest jeszcze miejsce na większą. Mi weszło chyba 46l robię ok 350km z moim tempem. Miało być auto rodzinne a tak na prawdę małe to gówno oplowskie. Bagażnik zabudowany jak trumna zamiast udostępnić przestrzenie dla ludzi.w środku też słabo jak na tak niby duże auto. Następny będzie superb albo Durango.
9,3
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Po przejechaniu prawie 3 tyś km średnie spalanie wyniosło mnie 10l/100km. 2/3 z tego dystansu to trasa z maksymalna prędkością do 150km/h, reszta to jazda po Wrocławiu. Przy bardzo oszczędnej jedzie w trasie można zejść poniżej 8l/100km. W mieście zależy od "ciężkości" nogi 9,5l w górę. Silnik bardzo dynamiczny jak na taką małą pojemność i dość duże gabaryty samochodu(ponad 1600kg masy własnej). Nic dziwnego że musi troche paliwa zużyć ;)
13,0
Opel Insignia I
Sports Tourer 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Jestem trochę rozczarowany poziomem spalania. Poprzednie auto z silnikiem 1.8 Turbo spalało spokojnie 30% mniej LPG. Mniejszy silnik widocznie nie jest odpowiednim kierunkiem. Instalacja BRC.

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia