Szukaj

Mazda 6 II Kombi 2.0 MZR 147KM 2008 Mazda 6 2.0, GAZ, Klima, Klimatronic, Tempomat

16 999 PLN
Mazda
6
2008
benzynowy z lpg
147 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2008
Przebieg 257 749 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 147 KM
Pojemność silnika 1 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Alufelgi, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 6 2.0, GAZ, Klima, Klimatronic, Tempomat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
208 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,3 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
4 785 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
9,6
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Niewyobrażalnie oszczędny silnik, jeśli porównuję z innymi samochodami w rodzinie, których sprawdzałem spalanie - każdy spala więcej o minimum 1-2 litry LPG, np. lekkie Suzuki SX4 1.6, Mitshubishi Lancer 1.8 z tego samego rocznika. Fenomenalny silnik Mazdy, nie jest zbyt mocny jak mogło by się wydawać po mocy 147 koni ale bezawaryjnością, spalaniem, komfortem pracy wyrównuje lekkie brak kilku niutonometrów. Na wysokich obrotach jak najbardziej moc jest, ale to chyba wina skrzyni, przełożenia nie są dobrane odpowiednio, bardziej jak do samochodu kompaktowego typu Mazda 3 lub Corolla/Auris. Spalanie mierzone po przejechaniu przeze mnie 53 tys. km.
10,2
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Mazda 6, kombi, rocznik 2009, zbiornik LPG 67 litrów, instalacja STAG Qbox, listwa HANA. Gaz wstawiony przy przebiegu 82.700. Obecnie stan licznika - 95.400 km. Autem jeździ głównie moja małżonka. Trasa DOM - PRACA - DOM ok. 15 km dziennie, trochę w mieście, trochę na przelocie. Jazda płynna. Ja jeżdżę Mazdą na długich trasach - ok. 450 km, w tym ok. 300 na polskich autostradach z średnią prędkością po autostradzie 140 km. Spalanie małżonki - ok. 9 litrów gazu, w trasie na spokojnie - 9,2 litra (srednia 80-90 km). Cykl mieszany, w tym trochę autostrady (lub prędkości powyżej 120 km) - równo 10 litrów. Autostrada - 140 - 150 km / h - zużycie gazu na poziomie 13 litrów (auto zapakowane na full osób i bagaży). Bardzo dobry silnik i bardzo dobre auto pod gaz. Przyjąłem w wyliczeniach - 10 litrów na 100 km i w 90% się sprawdza. ps. wyższe zużycie może oznaczać np. problem z sondą denso - przed katalizatorem (w mazdzie 3 miałem ten problem - spalanie wynosiło ok. 20 l na 100 km - trzeba było wymienić sondę i po problemie).
10,3
Mazda 6 II
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Generalnie super auto, jak na gabaryty i moc dosyć dynamiczne przy jednoczesnym akceptowalnym spalaniu gazu. Miasto10-11 litrów Mieszany 9.5-10 Autostrada 140 km/h - 12 litrów Niemiecka autostrada 160-180 km/h - 14 gazu i litr benzyny Dane po 3 latach i 50k kilometrów.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 6