Szukaj

Honda HR-V III 2023 Suzuki Vitara 1.4 129 KM Premium 4WD HYBRID + hak holowniczy + koła zimowe

115 900 PLN
Honda
HR-V
2023
benzynowy
129 KM
Rocznik 2023
Przebieg 3 890 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 129 KM
Pojemność silnika 1 373 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Beżowy metalik
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Suzuki Vitara 1.4 129 KM Premium 4WD HYBRID + hak holowniczy + koła zimowe

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
3,5
~GregorGrzegorz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Spala skromnie przy leniwej jeździe, Ogólnie zbyt dużo jak na hybrydę, autostrada powyżej 9 l. Zrywa połączenie z Android Auto ( po kablu też). Od trzech miesięcy nie uzyskałem odpowiedzi czemu w poprzednich rocznikach Hondy HRV połączenie działa bez zarzutu. Honda zasłania się zapisem w instrukcji, że nie odpowiada za działanie programów zewnętrznych. Zakładając, że jeśli wina leży po stronie aplikacji Android Auto to czemu połączenie z...
4,5
~Aq
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechałem w ciągu roku ponad 27000 km po drogach wszystkich typów. Na drogach "szybkich" przy prędkościach 120 km/h jest głośno. Głównym źródłem hałasu (na mój słuch) są koła. Poziom spalania na autostradzie przy 140 km/h od 6 (wiatr w plecy) do 8,5 l/100 km (przeciwny wiatr). W warunkach silnie ograniczonej widoczności oraz błota najlepiej wyłączyć układy wspomagania, które alarmują swoją dysfunkcję wywołaną zabrudzeniem czujników. Przy...
3,1
~sergios
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Kolejna opinia po 2 latach użytkowania. Ogólnie autem jeździ się fajnie, dość ekonomicznie, świetna widoczność. Jeśli nie zabiera się dużych bagaży to też nadaje się na wypady wakacyjne za granicę. Jednak jest jeden element, który de facto przekreśla to auto - akumulator rozruchowy. Honda spartoliła to koncertowo. Jeśli zostawi się auto kilka dni na parkingu/w garażu to prawdopodobnie nie uda się już go uruchomić. Raz kompletnie rozładował się...

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda HR-V