Szukaj

Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 2011 Ford S-Max 2.0 Diesel 140KM

32 900 PLN
Ford
S-Max
2011
diesel
140 KM
+48
BOLESŁAWIEC (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 238 370 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford S-Max 2.0 Diesel 140KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
196 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 768 mm
Szerokość
1 884 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
69% 31%
6,6
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Spalanie mocno zależy od prędkości (z racji na opory czołowe). Do 100-120 km/h jest naprawdę przyzwoicie. Na przykład wakacyjna trasa ok.1900km, auto zapakowane na maxa, 5 osób, prędkości 100-140/godz. średnie spalanie z kompa 6,3 (realnie policzone 6,6). Uważam, że całkiem nieźle. Ostatnio jeździłem sporo po trasie i badałem możliwości ekonomicznej jazdy, więc jadąc spokojnie po trasie z prędkością ok.100km/h spalanie miałem 5,2 l/100km. Ale zimą po mieście, na krótkich odcinkach i na zimnym silniku bywa i ok.9 l/100km. Człowiek zawsze by chciał, żeby było mniej, ale tutaj jest przyzwoicie.
7,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Auto po chiptunningu na 169 KM i 395 nm, przejechało 180 tys bezawaryjnie. Aktualnie ma ponad 200 tys i do tej pory nie było żadnych problemów, wymieniłem tylko klocki, oczywiście oleje, płyny na czas. Nie miałem również żadnych problemów z DPFem, jestem przeciwnikiem usuwania filtrów cząstek stałych. Spalanie: trasa zwykła : 6,5, autostrada 180-200 km/h: 8,5, miasto 8-8,5, autostrada gaz w podłodze (do 230 km/h licznikowo) : 10,5 l . Zaznaczam, że mam ciężką nogę.
6,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Auto rewelacyjne, potrafi spalić poniżej 5 litrów, ale taka jazda jest męcząca. Przy mojej ciężkiej nodze na trasie wychochi zazwyczaj ok. 6,7. Nadmieniam że auto jest po chiptuningu na 180 KM i 410 nm i wytrzymało tak już 160 tys km bez problemów ze sprzęgłem dpfem itp. Auto mam od nowości, nie jeżdzę do ASO a do tej pory wymieniłem tylko klocki. Przy bardzo ostrej jeździe autostradowej 200-220 km/h niestety ponad 9 litrów.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford S-Max