Szukaj

Ford Ranger V Pojedyncza kabina Facelifting 2.2 TDCi 160KM 2018 Ford Ranger XLT 4x4 SalonPL WŁ1 FV23% Tempomat

97 900 PLN
Ford
Ranger
2018
diesel
160 KM
Rocznik 2018
Przebieg 140 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 160 KM
Pojemność silnika 2 198 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia pick-up
Kolor Bordowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford Ranger XLT 4x4 SalonPL WŁ1 FV23% Tempomat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
5 277 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
4,0
~Bartek
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Ponieważ jest to auto służbowe a ja nie zdecydowałbym się kupić pickupa osobiscie, postaram się być obiektywny w ocenie funkcjonalności. Ogólnie auto sprawia pozytywne wrażenie, szczególnie silnik. Spalanie na poziomie średnio 9,4l/100km przy tak ciężkim aucie jest zaskakująco niskie. Nie posiadam rolety co jeszcze zwiększa spalanie. Głównie jednak jeżdżę na pusto, lub z lekkim ładunkiem. Muszę przyznać, że dopiero po załadowaniu ok 500kg auto...
4,6
~SAR37
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Moja wersja to Limited. Jeden z lepiej prowadzących się pickup-ów w swoim rozmiarze! Auto zwyczajnie płynie po drodze i pozwala cieszyć się jazdą nawet z prędkościami 140+ km/h. W terenie również daje radę, ale nie używałem go w ciężkim offie. Dobrze wyciszona i obszerna kabina pozwala ma komfortową podróż nawet na długich odcinkach. Duży plus za elastyczny zespół napędowy silnik-skrzynia automatyczna oraz minimalizm elektronicznych...
3,4
~Lukasz P.
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Samochód, który nie polecam. Odradzam. Samochód 50% stoi na serwisie a nie jezdzi i zarabia. Samochód kupiony w salonie jako nowy w wersji Wildtrack, pomaranczowy kolor (Czekalem na niego pol roku). Wyglada pieknie ale nie jezdzi. Samochód szanowany uzywany 99% na autosradzie gdzie poruszam sie z predkosci 140km/h. Samochod nie upalany w terenie nie pilowany. Normalna zwykla jazda. Wygodny, lecz niestety ciagle usterki nie pozostawiaja mi...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Ranger