Szukaj

Ford Mondeo IV Kombi 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 2012 Ford Mondeo 2.0 TDCi, Klima, Klimatronic

21 999 PLN
Ford
Mondeo
2012
diesel
140 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2012
Przebieg 314 077 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Ford Mondeo 2.0 TDCi, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 837 mm
Szerokość
1 886 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
6,5
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Gdy walczyłem o jak najlepszy wynik spalania, to na trasie 30 km przez miasta (z Zabrza przez Bytom, Chorzów do Katowic) udało mi się uzyskać spalanie na poziomie 4,5 litra. Spokojna jazda na trasie to podobne wyniki spalania. Przy normalnej dynamicznej jeździe po mieście (do pracy mam ok 10-12 km) średnie spalanie wychodzi ok 7,5 litra. Bardzo dynamiczna jazda na krótkich odcinkach to nawet 8,7 litra średnio. Wszystko zależy od kierowcy i sposobu jazdy. Można jeździć bardzo oszczędnie, ale można też uzyskiwać dosyć spore spalanie jak na diesla.
7,7
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Witam, samochód mam krótko, ale zdążyłem sprawdzić już na trasie i w mieście, przy dynamicznej jeździe jeszcze nie wiem, w mieście jadąc bardzo delikatnie 7.5 do 8 litrów, trasa 120km /h zero wiatru zero wyprzedzania non stop 120 tempomat Erfurt-Łódź 700 km, zero ruchu, teraz nikt nie jeździ 6.3l/100, zwalniałem tylko na ograniczeniach, przy predkosci 140 też 0 ruch, zero wiatru polskie paliwo 7.4l/100 zwalniałem tylko na ograniczeniach, mało to nie jest, aż strach pomyśleć co będzie, jak się zacznie ruch, wszystko wymienione świeży olej filtry, spalaniem jestem zawiedziony sądziłem że będzie z litr mniej szczególnie że warunki były idealne więc powinno być nawet z półtora litra mniej, kolega jadąc Astra 1.7 125 koni przy tych warunkach miał 4.6 przy 140km/h, Passat 2.0 tdi 180km po chipie 5.6l/100 przy 140km/h, Mondeo to smok niestety
6,5
Ford Mondeo IV
Kombi 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
W mieście praktycznie nie jeżdzę. W trasie po autostradach z prędkością 140km/h pali 6,5-6,7l Po drogach krajowych i wojewódzkich (predkość 70-100 km/h) - schodzi do 6,3 Skrzynia automatyczna - z manualem pewnie byłbym w stanie zejść o 0,8 mniej l/100km. Jednak coś za coś. Ogólnie samochód w porządku biorąc pod uwagę cena/jakość. Pasek rozrządu, pierwsza wymiana przy 200 tyś. km (zalecenie producenta). Z minusów: przy mrozach lista mi się wygieła od uszczelki. Ogólnie typowe auto dla średniozamożnego polaka(z tendencją w dół :) ).

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Mondeo