Szukaj

Ford Focus II Kombi 2.0 Duratec 145KM 2010 Ford Focus Opłacony wyposażony. Gwarancja

16 999 PLN
Ford
Focus
2010
benzynowy
145 KM
+48
Zielona Góra (woj. lubuskie)
Rocznik 2010
Przebieg 200 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 145 KM
Pojemność silnika 1 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford Focus Opłacony wyposażony. Gwarancja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
206 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Średnie spalanie
7,1 l/100 km
Długość
4 472 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
10,1
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Mój pierwszy samochód. Instalacja LPG - LPGTECH. Jeszcze mnie nie zawiódł tzn. nie stanął w miejscu i żeby potrzebna była laweta. Niestety ciągle jest przy tym silniku coś do zrobienia. W moim przypadku była zmieniana przepustnica, EGR, wężyk IMRC, no i najważniejsze, zaraz po zakupie był robiony generalny remont z wymianą zapieczonych pierścieni (brał olej - mankament Duratec-ów). Muszę jednak dodać, że nigdy nie brakowało mi mocy co jest jego sporą zaletą. Podsumowując nie jest całkowicie źle, ale dobrze też nie jest.
9,7
Liczba komentarzy: 1
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Silnik 2.0 przystosowany fabrycznie (bifuel) do gazu z założoną fabrycznie u włoskiego dilera instalacją BRC. Czas oraz warunki pomiarów: sierpień, wrzesień z ciągle włączoną klimatyzacją, dziennie trasa 210 km z czego 10km po mieście, 120 km po autostradzie a pozostała reszta (80 km) po drogach krajowych. Średnia prędkość 75-80 km/h (miasto 50, autostrada 140-150, drogi krajowe 60-120). Przy takich warunkach uzyskałem stabilne średnie spalanie na poziomie 9,5 dm3/100km. Myślę, że możliwe jest ´zejście do 9,0 ale będzie trzeba zrezygnować z szybkiej jazdy i ograniczyć się do ok 120. Generalnie przy "wysokich" prędkościach (ok. 170 km/h) spalanie mocno skacze do ponad 14 dm3/100km.
8,5
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Silnik benzynowy 2,0 145 KM nie może jechać "o kropelce". Każde głębokie wciśnięcie gazu spowoduje wir w baku i spalanie kilkunastu l/100km. Spalanie w mieście przy spokojnej jeździe to 8,5 - 9,5 l. W zimie przy dużych mrozach i krótkich odcinkach spalanie doszło do 10,5 (poranny rozruch -15 st.C, czas na odmrażanie szyb i jazda po śniegu). Poza miastem poniżej 6,5 l. Na autostradzie do 9 l (140-160 km/h). MK1 był bardziej agresywny i palił 1 litr więcej od MK2. Ford nie powinien ograniczać spalania o ten jeden litr bo odbiło się to na dynamice silnika. A szkoda MK1 daje więcej frajdy.

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus