Szukaj

BMW X3 E83 2.0d 150KM 2007 BMW X3 2.0d, 4X4, Klima, Klimatronic, Tempomat

28 999 PLN
BMW
X3
2007
diesel
150 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2007
Przebieg 280 170 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW X3 2.0d, 4X4, Klima, Klimatronic, Tempomat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
4 569 mm
Szerokość
1 853 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
7,0
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Autko ciężkie i silnik 2.0 d 150KM jest co najwyżej wystarczający. Co innego po małym mapowaniu kompa :) +30KM wiecej robi dużą różnicę. Spalanie? Przy delikatnej jeździe 90-100km/h 4,5-5 l oleju napędowego. Tylko trzeba mieć sprawne termostaty :) przy uszkodzonych możecie doliczyc sobie 2-3l na 100km więcej. Ostrzejsza jazda, predkosci na autostradzie 160-180 spalanie okolo 9-10l. Ciężko w trasie uzyskac wynik ponad 10l/100km. Co do miasta, delikatna jazda latem bez klimy 6,5-7l. Klima wlaczona litr więcej. Jazda dynamiczna w mieście 8l/100km. Sytuacja zmienia się zimą. Zimny silnik i podjazdy po 2,3km spalanie miasto 12l. Ogolnie jak na ta mase auta i ten silnik po podkreceniu jestem zadowolony ze spalania :)
7,4
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
do porównań: ta sama trasa, mały ruch (wieczór, noc) płynna, dynamiczna jazda 80-120km/h i do zasrania któryś raz ten sam wynik - 6.0 do 6.3 l/100km. I nie żadna tam ekojazda na 1500 RPM, gdzie korbowód aż piszczy o litość, tylko normalna eksploatacja silnika w zakresie 2000-2100 obrotów. Nie wrzucając szóstki (Vmax 80-90), zejdziemy nawet do 5,5 litra, tylko wtedy czujemy sie jakbysmy szli na piechote. Nie wiem, czy można nie być zadowolonym z auta które jest duże i bezpieczne a pali tyle co benzynowa panda. Przypominam że przez 100% czasu napędzamy też tylną oś i ciągniemy masę prawie dwóch ton, o oporze czołowym nie wspomnę. W mieście wiadomo pali więcej, ale waży prawie dwa razy tyle co niektóre samochody. Pomijam uszczuplające portfel wynalazki typu DPF, które się pewnie pojawią w przyszłości, ale na razie auto urywa dupę.
8,8
BMW X3 E83
SUV 2.0d 150KM 110kW
Jak na diesla o takiej mocy to spalanie dosyć spore. Przy normalnej jeździe w dużym mieście spalanie ok 9,5 l/100km, na krótkich odcinkach, lub jeżdżąc dynamiczniej ok 10,5 l/100km. W trasie, jadąc mniej więcej 120 km/h spalanie ok 7,6 l/100km, przy prędkościach ok 140 km/h, troszkę powyżej 8 l/100km.

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW X3