Szukaj

BMW X1 E84 2014 BMW X1 2.0 Diesel 116KM

49 999 PLN
BMW
X1
2014
diesel
116 KM
+48
Legionowo (woj. mazowieckie)
Rocznik 2014
Przebieg 157 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 116 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

BMW X1 2.0 Diesel 116KM

4,4
~WojtekS2008
BMW X1 E84
Crossover xDrive20d 177KM 130kW
Samochód użytkowany jako drugi w rodzinie. Będę pisał o dobrych właściwościach jezdnych ale po przesiadce z serii 3, mimo wszystko brakuje kontaktu z drogą. Samochód stosunkowo drogi, dobrze wyposażony, całkiem dynamiczny i zarazem dający poczucie prestiżu (bogata wersja). Jednak kiedy przejedziemy obok X3 lub X5, czegoś brakuje :) Zacznę od plusów, silnik bardzo dobry, miałem go wcześniej w serii 3, wtedy przy 230tys zaślepienie klap...
4,3
~esc17
BMW X1 E84
Crossover xDrive20d 177KM 130kW
Przesiadłem się z Forda Kugi MK1 i powiem szczerze, że te dwa samochody dzieli przepaść. Oczywiście, Kuga nie jest samochodem złym (oceniłem go bardzo pozytywnie na autocentrum) ale jeżeli chodzi o porównanie z BMW X1, to nawet nie ma o czym mówić. Mimo, że X1 na pierwszy rzut oka wydaje się zdecydowanie mniejsza, to oferuje więcej miejsca w środku (X1 jest oparta na płycie podłogowej z trójki, a Kuga na Focusie) niż w przypadku wcześniej...
4,4
~---
BMW X1 E84
Crossover xDrive23d 204KM 150kW
Auto użytkuję ok 5 lat, i wg mnie jest to taki złoty środek, sprawdzi się w każdych warunkach (z takim założeniem go kupowałem i się nie zawiodłem). Wygodne w trasie, zwinne w mieście - nie jest ogromne więc łatwo zaparkować, dobra jest też widoczność. Dodatkowo jak w zimie trzeba jechać w góry, nie trzeba się martwić, napęd radzi sobie świetnie i jazda po śniegu to sama przyjemność, można też zjechać z drogi i puki prześwit i opony pozwolą...

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW X1