Szukaj

BMW Seria 5 E39 Sedan 2.0 520i 150KM 1998 BMW 5 520i, GAZ, Klima, Klimatronic,ALU

11 999 PLN
BMW
Seria 5
1998
benzynowy z lpg
150 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 1998
Przebieg 261 961 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 991 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Szyberdach

Informacje o samochodzie

BMW 5 520i, GAZ, Klima, Klimatronic,ALU

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
9,0 l/100 km
Długość
4 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
10,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Posiadam Beemeczkę już drugi rok no i trzeba dbać o ten gaz bo rozregulowany potrafi żreć wiele więcej ale jak jest wyregulowany bajeczka to ze spalaniem da radę zejść na 9L/100km średnio. Na prawdę jazda dziadkowa jeszcze mniej. Chyba że ktoś lubi przycisnąć, no tutaj aż tak bardzo nie ma czym ale jeśli mimo to ktoś butuje to autko potrafi zjeść dużo. Niestety trzeba się spodziewać że silnik niestety będzie trochę zajechany, ja niestety tak trafiłem no ale cóż, tak się zdarza. Szczerze to jeśli miałbym wybrać sobie auto na kolejne to byłoby to być może BMW E39 z 3.0 :)
10,3
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Posiadam Beemeczkę już drugi rok no i trzeba dbać o ten gaz bo rozregulowany potrafi żreć wiele więcej ale jak jest wyregulowany bajeczka to ze spalaniem da radę zejść na 9L/100km średnio. Na prawdę jazda dziadkowa jeszcze mniej. Chyba że ktoś lubi przycisnąć, no tutaj aż tak bardzo nie ma czym ale jeśli mimo to ktoś butuje to autko potrafi zjeść dużo. Niestety trzeba się spodziewać że silnik niestety będzie trochę zajechany, ja niestety tak trafiłem no ale cóż, tak się zdarza. Szczerze to jeśli miałbym wybrać sobie auto na kolejne to byłoby to być może BMW E39 z 3.0 :)
10,6
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.0 520i 150KM 110kW
Wyniki z tankowania, nie z komputera. Przy tym silniku w automacie auto jedzie fajnie, ale nie jest szybkie, przyspieszenie do setki pozostawia trochę do życzenia. Na dynamice zyskuje na wysokich obrotach, gdy załączy się Vanos. Pali dużo, nawet bardzo, w połączeniu z automatem to jest najmniej ekonomiczny silnik w stosunku do osiągów w E39. Unikam korków, na autostradzie zazwyczaj jadę w przedziale 140-160, bo jest najwygodniej. Gdyby nie to że trafił mi się całkiem fajny egzemplarz od kuzyna, to wolałbym choćby 523i a najlepiej 528, bo spalanie jest niewiele większe, a myślę że momentami mniejsze (dużo więcej momentu przy niższych obrotach). Auto w warunkach zimowych zanim nagrzeje potężny blok silnika to leje paliwo w chorych ilościach, wtedy komputer śmiało pokazuje 18, 19 litrów, bez kręcenia go oczywiście (bo zimny!).

Zalety

+ Wyciszenie + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5