Szukaj

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 2.0 318d 143KM 2013 BMW 3 Gran Turismo (F34) 318 d 143 KM

52 900 PLN
BMW
Seria 3
2013
diesel
143 KM
+48
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2013
Przebieg 247 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia liftback
Kolor Biały perłowy
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 3 Gran Turismo (F34) 318 d 143 KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
212 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 624 mm
Szerokość
1 811 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
93% 7%
5,7
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
opisy w 90% sa super niekonkretne i kryteria portalu rowniez jadac na tempomacie 170 nawigacyjnej z wiatram ew boczny tyl trasa ok 200 km uksztaltowanie terenu - 50m na tym odcinku ruch maly niedziela praktycznie bez tirow bez maruderow blokujacych lewy pas i ogolnie bez czestego zwalniania bo b mala ilosc ograniczen 7,8 l/100 km wynik na kompie srednia 148 km/h trasa przez wioski wg ograniczen od 50 do 120 ale na max przyspieszeniach po ograniczeniu predkosci srednia po skasowaniu spalania z autostrady 5,4 l /100 km strdniej v nie skasowalem ale zjechala do 104km/h ok 300 km takiego brandzlowania na pewno pod wiatr byloby z 1l wiecej przez wioski przy mniejszych v znaczenia duzego nie ma ale przy duzych v to roznice odczuwalne-obserwowac wiatraki jak ktos nie czuje czy jedzie z wiatrem czy pod miasto to juz wogole abstrakcja do oceny bo czynnikow b duzo pora roku odcinki czy stoi w garazu jaki ruch na tych odcinkach i jaka dynamika a dynamika to dla kazdego co innego wiec tutaj wszystkie komentarze jak najbardziej sa wiarygodne bo kazdy jedzie w innych warunkach moze byc 7 litrow a mize byc 15 i kazdy wynik jest do osiagniecia to chyba tyle mysle ze uwzglednilem wiekszosc czynnikow majacych wplyw na spalanie chociaz idealnie sie okreslic spalania nie da nigdy pozdrawiam i apeluje o max sprecyzowane wpisy
6,1
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Duża rozbieżność zużycia paliwa w zależności od warunków i stylu jazdy: od 4l do 12l. Autostrada 140km/h - 5l :), miasto Kraków od 7 do 9l, moja średnia to 6l. Duża precyzja wskazań komputera pokładowego. Mam trzy tryby jazdy eko, comfort i sport. Standardowo auto odpala się w comfort, dość często używam trybu sport, tryb eko dla bardzo cierpliwych osób. Przy mojej jeździe nie obniża zużycia paliwa, a bardzo pogarsza dynamikę. Dla mnie bardzo irytujący jest układ stop-start, gdyż zbyt szybko gasi silnik, rozważam jego wyłączenie na stałe.
7,6
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna 2.0 318d 143KM 105kW
Jeżdżę głównie po mieście, styl jazdy, raczej agresywny, maksymalnie spala około 12l, ale zwykle w granicach 10l. Jeśli nastawie się na ekonomiczną jazdę i ruch jest w miarę płynny potrafię zejść do 6-7l.

Zalety

+ Widoczność + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3