Szukaj

Audi Q7 II SUV 3.0 TDI 218KM 2017 Audi Q7 2017/16, salon,I właściciel, 23 % VAT

128 900 PLN
Audi
Q7
2017
diesel
218 KM
+48
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Rocznik 2017
Przebieg 170 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 218 KM
Pojemność silnika 2 967 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka alcantara, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Audi Q7 2017/16, salon,I właściciel, 23 % VAT

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
216 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,1 s
Średnie spalanie
5,5 l/100 km
Długość
5 052 mm
Szerokość
1 968 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
7,0
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Często korzystam z tego serwisu podczas analizy różnych parametrów samochodów którymi jestem zainteresowany, więc postanowiłem umieścić swoje dane, tym bardziej, że jest to samochód, którego ocen jest bardzo mało. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zużyciem paliwa w tym samochodzie. Przejechałem już 12 tys. km od nowości. Spalanie średnie komunikowane przez komputer w chwili obecnej 7,8l/100km o samego początku. Jazda mieszana. Mało autostrad w tym okresie, nawet bardzo mało. Nie wypowiem się na temat spalania przy bardzo dużych prędkościach. W mieście nie spalił mi więcej aniżeli 10l/100km. W trasie gdy dość ostro go traktuję również 10l/100km. Udało mi się zejść do 5,4l/100km w trasie "muskając" pedał hamulca i nie dodając gazu jeśli trzeba było by hamować. Całkiem sprawnie poruszając się w trasie spalam około 6,8-7,5l/100km.
6,8
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Na razie wydatów oprócz zakupu i paliwa brak. Pakiet serwisowy do 60 tyś. w cenie auta. Jak na swoje gabaryty masę i pojemność, stały napęd 4x4, samochód bardzo ekonomiczny. Na trasie Kraków Poznań i z powrotem, bagaż i pięć osób jazda na autostradzie max 150 km/h średnio wyszło 7,3 l. Tyle samo na tej trasie palił mi sharan 1,9tdi, z takim samym obciążeniem i prędkością maksymalną. Na trasie lokalnej nie trzymając cały czas nogi w podłodze, jadąc ekonomicznie ale sprawnie czyli jak ja to nazywam normalnie max. do 110-120km/h nie będzie niczym dziwnym spalanie w granicach 5,8 - 6,5 l/100. W ruchu miejskim przy spokojnej jeździe trzeba liczyć 9-10 l/100. W ekonomicznej jeździe pomaga wolne koło i komputer. Oczywiście jeśli na każdych światłach będziemy chcieli udawadniać jaki to mamy szybki samochód to te wartości są poza zasięgiem.
8,5
Audi Q7 II
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Bierze olej od nowosci. 1l na 5-10kkm lub wiecej przy dynamicznej jezdzie. Producentvdaje wieksze luzy na piersciebiach, stad mniejsze opory silnika i mniejsze spalanie, ALE przez to bierze olej. Kazda sztuka.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi Q7