Szukaj

Audi A3 8L Hatchback 1.8 T 150KM 2002 Audi A3 1.8 T, Klima, Klimatronic,ALU, El. szyby

6 999 PLN
Audi
A3
2002
benzynowy
150 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2002
Przebieg 194 463 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 781 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Audi A3 1.8 T, Klima, Klimatronic,ALU, El. szyby

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
217 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
Średnie spalanie
7,8 l/100 km
Długość
4 152 mm
Szerokość
1 735 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
10,3
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 T 150KM 110kW
Ceny utrzymania tego samochodu są przeciętne. Wymiana rozrządu, pompy wody, olej, filtry, serwis klimy itd. w zaprzyjaźnionym serwisie 1280zł. Ani bardzo tanio ani bardzo drogo. Jak na takie małe auto dość sporo. Komplet amoryzatorow tył z wymianą ok 500zł. Cóż, czasem porównuje się z kolegą w BMW e38 i co dziwne wychodzi czasem u niego taniej i podobnie. Sama marka audi powoduje wzrost ceny części. Mimo, że psują części z VW, Skody czy Seata. Traktują je jak markę premium i do czasu kiedy nie uświadomił mnie o tym ów kolega tak do tego nie podchodziłem. To dziwne, ale fakt. Mało się pasuje, prawie wcale. Pali sporo, bo to automat i stara generacja benzyny z turbo. Opłaca się zakładać LPG. O tym niżej.
8,8
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 T 150KM 110kW
Auto posiadam od kilku miesięcy. Myślę,że ilość spalonego paliwa w dużej mierze zależy od stylu naszej jazdy , w pierwszych tygodniach byłem lekko zmartwiony spalaniem, bo Audi paliło niemiłosiernie - 11L przy dość oszczędnej jeździe , potrzebowałem czasu żeby nauczyć się jeździc tym autem ,czego rezultatem jest spalanie na poziomie 8-9L podczas normalnej jazdy(nie w trasie). Pokonując codziennie krótkie odcinki (10km do szkoły) auto pali bardzo dużo,ponieważ jest to jazda na zimnym silniku, na rozgrzanym to spalanie spada conajmniej o 2L. Auto bardzo dynamiczne,licznikowo do setki mam 7,2s(byćmoże kwestia zdrowego silnika). Do tej pory żadnych awarii ,tylko wymiana części eksploatacyjnych. Polecam z czystym sumieniem. Wracając do spalania - na 10,63L udało mi się przejechać 136KM , czyli koszt przejechania 100KM wyniósł mnie 36zł.
8,7
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 T 150KM 110kW
Idealny silnik do tego auta, auto bardzo dynamiczne i zaskoczy nie jednego majstra w droższym aucie, Nie słuchajcie bajek, że 1.8T pali dużo, że bez LPG nie da się jeździć, bo to są bzdury wyssane z palca przez kogoś kto tym autem nigdy nie jeździł. Mnie to auto pali 9L w cyklu mieszanym tj. 80% miasto 20% trasa z czego 60-70% to jazda normalna, a 30-40% bardziej dynamicznie :) Auto dostarcza dużo frajdy z jazdy, ładnie się odpycha, na trasie Łódź - Toruń spalanie wyszło 7l i myślę, że spokojnie można zejść niżej. Najlepsze autko jakie dosiadłem. Co najśmieszniejsze, spalanie jest identyczne jak 1.6 lub 1.8 które nie jadą :) 1.6 to muł totalny, 1.8 daje radę, ale bez rewelacji. Chętnie przesiadłbym się do S3.

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A3