Zakres na piątce od 60 w górę. Płynne przyspieszanie.
4,0
Układ jezdny
Dość twarde zawieszenie zapewnia dobrą przyczepność. Standardowe wahacze w PL. kolejny plus.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Szybka jazda wzmaga hałas.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zawsze mogła być lepsza jak by tylko na wodę jeździł. Jazda mieszana 5,6 l., Trasa udało mi się zejść do 4,6 l. 80-95 km/h. Jazda 170 komputer pokazywał 7,5 l. Maksymalne spalanie zimą -30 stopni spalanie w mieście 8 l. Otrzymane dane przy tankowaniu, komputer przekłamuje. Przegląd VW wymiana oleju, żarówki oś. wewnętrznego, odgrzybienie klimy-(promocja) suma 900 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Było by wszystko super gdyby nie ten wynalazek dwu-mas padł przy 150 tys, Ale mam pocieszenie większość samochodów posiada ten problem tzw. bezawaryjne Japończyki wiem bo koledze też padł a cena dwa razy większa, nagminnie powtarzające się problem co 150 tys. Wymiana poza VW części 1,5 tys. zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gdyby nie ten dwu mas to oprócz części eksploatacyjnych (tarcze hamulcowe, klocki, łożyska koła)to nic się nie działo.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 101KM 74kW
[l/100km]