Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla XI Sedan Facelifting (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marko
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Prowadzenie auta ma nieco inny charakter niż w Focusie ale to nie znaczy że brakuje poczucia pewności i bezpieczeństwa. Bez większego problemu mogę pokonać ostry zakręt ze sporą prędkością i czuć granicę przyczepności. Nowy Fokus ma jedną wadę - wersja kombi podczas wykonania ostrego manewru ma tendencję do zarzucania tyłem (tak jakbym miał przyczepę która nie nadąża i ciągnie tył auta). Tego w starszych Focusach nie było. Avensis siłą rzeczy...
4,0
~krzysiek1916
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Gdyby nie belka skrętna z tyłu dałbym 5 gwiazdek. Bez zastrzeżeń przy dynamicznej jeździe, nigdy mnie nie zaskoczył. Ale ta belka... Na kiepskiej nawierzchni słychać stuki z tyłu i pogarsza się komfort jazdy. Ja mam felgi 17'' z oponami o niskim profilu, przez co czuć nierówności i trzeba uważać na wszelkie dziury czy studzienki (jedna opona stracona). Brakuje mi tylko aktywnego tempomatu (jest zwykły), no ale oczywiście znałem specyfikację...
5,0
~piotrlct
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Układ jezdny skomponowano według schematu opartego na kolumnach McPhersona z przodu i stabilizatorze. Oś tylna to zamontowana sztywna belka skrętną ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami. Sposób resorowania jest komfortowy, przy jednoczesnym dobrym zachowywaniu się auta w łukach. Zadowala też precyzyjnie działający układ kierowniczy i seryjne wyposażenie wozu w bogaty pakiet systemów wspomagających kierowcę.
4,0
~depe74
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Bardzo dobrze i przewidywalnie reagujący układ kierowniczy. W zakrętach na równym asfalcie jest bardzo przyzwoicie, za to nawet przy niewielkich nierównościach drogi widać różnicę in minus w stosunku do mazdy (wielowahaczowe zawieszenie), którą również posiadam: tylna oś wpada w lekki uślizg tam, gdzie wysłużona mazda jedzie jak po szynach.
3,0
~Konrad
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Przy spokojnej jeździe jest ok ale jazda powyżej 170km/h wymaga już skupienia. Belka z tyłu nie daje już pewności prowadzenia. Auto podskakuje na małych nierównosciach. Szczególnie niebezpieczne na zakretach. Jeździłem przez 6 lat golfem bez porównania. Czuć co się dzieje z autem. Tam mimo braku tych wszystkich systemów czułem się bezpieczniej.
4,0
~Jarosław
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Auto posiada niezły układ jezdny jak na swoją klasę. Całkiem poprawnie trzyma się drogi, nie wychyla się w zakrętach, a układ kierowniczy daje sporo wyczucia drogi. Niestety nie radzi już sobie tak dobrze z nierównościami. Na fotel przenosi się wstrząs z prawie każdej nierówności, a przejazd po progu zwalniającym to wręcz tragiczne doznanie.
5,0
~Konrad
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Jak reszta rzeczy w tym aucie. Dobrze i nic ponadto. Trzyma się drogi. W miarę komfortowo ale nie miękko. W zakręty można wchodzić szybko i pewnie. Kierownica mogła by przekazywać więcej informacji od kół ale po przejechaniu kilkuset kilometrów przestaje to być problemem.
4,0
~kajetan666
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Do normalnych prędkości samochód zachowuje się bardzo dobrze. Tłumi nierówności zaskakująco dobrze. W trasie kierownica mogła by być ciut bardziej "ciężka". Ktoś wybrał kompromis miasto/trasa, a mógł dodać funkcję dopasowana.
5,0
~Jakub
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Ja nie jeżdżę rajdowo. Trudno mi więc pisać fachowe opinie o zachowaniu samochodu w łuku przy 200 km/h. Jest bardzo komfortowy, trzyma się drogi i na suchym i na mokrym, nic nie stuka i nie łomocze, i nie trzęsie karoserią.
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla XI Sedan Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
35,50 zł
6,1
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Warszawiak
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
10 letni golf dużo lepiej się prowadził. W niemieckim kompakcie dużo lepiej można było z "kierownicy" odczytać co się dzieje z samochodem, tu zbyt mocne wspomaganie - trochę sztucznie. Ale przy spokojnej jeździe wysoki komfort.
Toyota Corolla XI Sedan Facelifting