Karoseria
: złe rozwiązanie konbstrukcyjne nadwozia, rosa zgromadzona na dachu spływa na fotele
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
W samochodzie wyraźnie odczuwalne drgania silnika
2,0
Skrzynia biegów
Zakleszcza sie dźwignia zmiany biegów przy holowaniu przyczepy kempingowej
4,0
Układ jezdny
Samochód bez koła zapasowego to nie jest dobry pomysł. Tym bardziej że pod dywanikiem bagażnika pozostawiono dużo nie wykorzystanej przestrzeni
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Mało schowków, a ten pod podłokietnikiem wcale nie jest funkcjonalny. Komputer pokazuje niewiele istotnych informacji - brak poziomu oleju, chwilowe zużycie paliwa jest nie do odczytania. Nie do przyjęcia jest spływanie wody na siedzenia z dachu, gdy samochód jest mocno zroszony (po nocy)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja nie włącza sie automatycznie - zależnie od temperatury w samochodzie.Pomimo trybu AUTO klimatyzacje załącza sie i wyłącza ręcznie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Samochód jest jest głośny podczas jazdy, niezależnie od prędkości. Komfort jazdy w Lagunie II był zdecydowanie wyższy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa 6,5 l/100km jak na nową generacje diesla da się wytrzymać
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zaraz po wyjeździe z z salonu przestała działać lędźwiowa regulacja fotela