Dobry samochód, cichy i wygodny. Ma pewne braki, ale niezbyt istotne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ciut za słaba elastyczność w średnim zakresie, silnik wymaga wysokich obrotów. Coż, jest to zapewne normalne w aucie które waży 1300 kilo i ma 129 koni.
4,0
Skrzynia biegów
Działa, ale jak na mój gust ma odrobine za długie przełożenia (np.2 do 105, 3 do 150). chyba troche zbyt mały silnik na takie zestopniowanie.
4,0
Układ jezdny
Troche za miękka - buja się delikatnie. Sportowe sprezyny załatwiaja sprawę.
Komfort
4,0
Widoczność
Normalna, ale nie doskonała (co to takiego doskonała? Szklane drzwi?).
3,0
Ergonomia
Cieniutka kierownica o zbyt małej regulacji. Wysoki podłokietnik przedni zamontowany na stałe przeszkadza przy zmianie biegów.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima ma mała wydajność - przy temperaturach od 28 stopni chodzi na maksa, ale niewiele to pomaga. Ustawienie AUTO = nawiew na twarz...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Stały podłokietnik ogranicza ruchy kierowcy.
5,0
Wyciszenie
Cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak mały silnik to ma apetyt.
W trasie (predkość do 130) spala poniżej 8, ale wystarczy autostrada lub dużo ciężarówek do wyprzedzania i 10 jest normą.
Miasto ca 11,5 (Warszawa).
4,0
Stosunek jakość/cena
Przecietne materiały wykończeniowe. Beznadziejna beżowa tapicerka (moja wina! dałem się jak baran na nią namówić) zostaja plamy nawet po czystej wodzie!!!
Zbyt mała regulacja kierownicy. Wysoki stały podłokietnik z przodu - przeszkadza, ale może to kwestia przyzwyczajenia. Zbyt agresywny system stabilizacji toru jazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak. tfu, tfu...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 129KM 95kW
[l/100km]