Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Ibiza IV SportCoupe

OskusXL, 6 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR 143KM 105kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 125 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Seat Ibiza IV SportCoupe 2.0 TDI CR 143KM 105kW od 2011 - Oceń swoje auto
4,79
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : rewelacyjne spalanie, i znakomita wydajność jednostki napędowej
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Dpf, egr dały o sobie znać
5,0
Całokształt
W swoim segmencie rewelacyjny samochód, bogato wyposażony, bardzo dynamiczny, duża dostępność części, bardzo niskie spalanie i świetnie się prowadzi.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik bardzo dynamiczny, ogromny moment obrotowy dostępny od niskiego zakresu obrotów (szczególnie po programie), zapewnia niezwykła frajdę z jazdy
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia dość długie, biegi wchodzą precyzyjnie na swoje miejsce.
4,0
Układ jezdny
Świetny jeśli chodzi o jazdę po mieście, natomiast brakuje wyłączenia wspomagania elektrycznego do bardziej agresywnej jazdy.
5,0
Karoseria
Mimo upływu lat wciąż świeża linia samochodu. W bezwypadkowym egzemplarzy nie będzie problemu z korozja.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże boczne lusterka, oraz spore szyby sprawiają, ze samochód jest bardzo łatwo wyczuć i manewrować nim w najciaśniejszych miejskich zakątkach
5,0
Ergonomia
Sporo miejsca w przednim rzędzie foteli, nie ma problemu ze znalezieniem właściwej pozycji za kierwonica, nawet przy wysokim wzroście kierowcy. Fotele w wersji FR fajnie wyprofilowane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja zapewnia odpowiednia temperaturę w aucie, podgrzewane fotele grzeją w zimę. W tym segmencie nie nalezy wymagać niczego więcej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w przednim rzędzie foteli jest wystarczająco, natomiast jak można się spodziewać odbija się to na miejscu za fotelami kierowcy i pasażera.
5,0
Wyciszenie
Nawet przy wysokich prędkościach nie ma żadnych problemów z nadmierna głośnością.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jednostka silnikowa nie sprawia większych problemów, natomiast wynalazki typu dpf w takim samochodzie są nieporozumieniem, ze względu na sposób użytkowania takiego samcohodu i wiąże się to potem z dodatkowymi kosztami
5,0
Stosunek jakość/cena
W stosunku do standardowej Ibizy może wydawać się drogi, natomiast różnice widać i czuć w każdym aspekcie. Zdecydowanie wart swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podczas użytkowania swojego auta z takimi się nie spotkałem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
podobnie jak z drobnymi usterkami, nie licząc filtra cząstek stałych, który w każdym samochodzie jest problematyczny, podczas użytkowania swojego auta z takimi się nie spotkałem.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Seat Ibiza IV

Liczba wpisów: 13

Seat Ibiza IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Seat Ibiza IV SportCoupe