Silnik
: od 2 tys obrotow to jakby sportow auto.hi hi.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
jest ok.moment obrotowy 310NM zapewnia poprawne wyprzedzanie na 5 biegu i mimo tylko121KM auto mozna uznac za dynamiczne.praca silnika lepsza od tdi i tdci nie mowiac o ctdi opla.
3,0
Skrzynia biegów
z 2 na 3 haczy ale do przyjecia.
5,0
Układ jezdny
typowo sportowe zawieszenie na dziurach troszke denerwuje ale zakrety to frajda z jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu kiepsko ale to kwestja wyczucia.
5,0
Ergonomia
na super poziomie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
autu bardzo duze w srodku a bagaznik 500l tak jak u innych b.duzy.
3,0
Wyciszenie
to troche psuje ten rewelacyjny samochod.poprostu jest w nim glosno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 8 l trasa 6 l w zimie w miescie okolo 10 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic sie jeszcze nie zepsulo i oby tak zostalo bo citd do tanich w naprawach nie nalezy.jak zreszta cala reszta nowoczesnych diesli
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
[l/100km]