Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Wrangler III Terenowy

tatek, 14 lat temu
Silnik 2.8 CRD 200KM 147kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 51 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jeep Wrangler III Terenowy 2.8 CRD 200KM 147kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,15
26% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Doskonałe, mocne hamulce
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : awaria chłodnicy oleju
Zawieszenie : awaria amortzatora skrętu
3,0
Całokształt
To auto jest ciut przereklamowane. Fakt w terenie jest bardzo dziarskie lecz brakuje mu ok. 15-20 % mocy więcej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Praca silnika nie budzi jakichkolwiek zastrzeżeń. Użyty w JK silnik to sprawdzona jednostka. Niestety jest wykonywany w Italii i to, czasami, oznacza pewne niedoskonałości w wykonaniu, co wychodzi szczególnie po przejechaniu więcej niż 40 tys.km. Uwaga na chłodnicę oleju. W moim egzemplarzu puściła po 38 tys km i w efekcie cały olej znalazł się w pojemniku na płyn chłodniczy. Gdyby nie zima i nagłe wyłączenie ogrzewania pewnie zatarłbym silnik.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia lekko zgrzyta przy bardzo szybkich zmianach niskich biegów, ale do wytrzymania.
3,0
Układ jezdny
Jeżeli ktoś chce jeździć bezpiecznie JK powinien natychmiast zmienić amortyzator skrętu. To co jest fabrycznie montowane starczy na 15-20 tys km i to bardzo spokojnej jazdy. Swoją drogą takiego słabeusza (amortyzator) dawać na takie siły to jakieś barbarzyństwo.
Komfort
3,0
Widoczność
Szybka przednia jest taka jak powinna być (taka uroda auta) lecz czasami na skrzyżowaniu spoglądanie na światła jest pewną trudnością.
3,0
Ergonomia
To nie jest auto do liczenia współczynnika cx.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie sprawia kłopotu. Grzeje dobrze i chłodzi nie najgorzej. Trzeba pamiętać, że to auto nie ma ocieplonej podłogi a wiec zimą na tylnej kanapie najlepsze są walonki.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuużo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Przy prędkości powyżej 100 km/h zaczyna gwizdać wiatr w karoserii (zdejmowany dach). Ale tak ma być. Łatwo zablokować te świsty dobrym radiem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To bardzo drogie auto w utrzymaniu. Części zamiennych jak na lekarstwo a oryginalne kosztują majątek. Ponadto trzeba koniecznie znaleźć w okolicy mechanika znającego się na Jeepie, bowiem jazda z każdym drobiazgiem do ASO to pewne bankructwo.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ewidentnie jest za drogi. Jakość mogłaby być lepsza. Ale zdaje się wszyscy terenowcy płacą za samą chęć zakupu czegoś unikalnego.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Vide ocena silnika, awaria z chłodnicą oleju to bardzo poważny problem z konsekwencjami o dużej skali rażenia.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 CRD 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Jeep Wrangler III

Liczba wpisów: 3

Jeep Wrangler III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Jeep Wrangler III Terenowy