Bardzo dobrze sie wkreca. Ma malą dziure przy ok 2400 obr.
Ogolnie silnik to rasowy japonczyk z Hondy bez zastrzerzen
4,0
Skrzynia biegów
male zastrzerzenia co do przelaczania biegów jednak o niebo lepiej niz np w Renault.
5,0
Układ jezdny
jestem pod wrazeniem jachelem za nowa Vectra pozostawalem na swoim pasie gdy Ople byl polowa samochodu za biala linia.
Komfort
4,0
Widoczność
Troche przeszkadzja szerokie slupki. Parkowanie tylem wymaga wprawy.
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu bez zbednych wodotrysków. Jedyne zastrzezenie do umiejscowienia przycisku komputera.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jezdze caly czas na ustawieniu FULL AUTO i nie mam zamiaru go zmieniac.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem niewysoki 176cm. Czyje sie doskonale w samochodzie projektowanym dla azjaty. Osoby wyzsze moga czuc maly dyskomfort przy dluzszych podrozach. Aranzacja wnetrza powala na kolana. Jazdę w ukladzie 3+3 zalecałbym jednak tylko na krotkim dystansie. Przejechalem 800 km w ukladzie 3 osoby z przodu plus 2 z tylu i bylo OK.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zawsze za drogo.
Przy jezdzie głownie za miastem predkosci do 100-120 spalanie srednie 8l/100
5,0
Stosunek jakość/cena
przy zakupie samochodu z wczesniejszego rocznika jakosc do ceny na wysokim poziomie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niesprawny czujnik temeratury zewnetrznej. wystarczylo przetrzec styki.
Mam zastrzerzenia co do jakosci obslugi w servisie nic wspolnego z jakoscia samochodu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowalem.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]