Świetne auto, pakowne przy złożeniu tylnego rzędu siedzeń. Największy plus to niezawodność!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to mocna strona tej hondy, przy przebiegu 140 tys. km stwierdzam, że silnik nie bierze ani grama oleju, dodatkowym jego atutem jest łańcuch rozrządu. Wysoka kultura pracy i elastyczność.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bezproblemowo, oczywiście skrzynia 6 biegowa. Ostatni bieg można traktować jako autostradowy, bardzo rzadko go używam. Nie ma obawy, że podczas jazdy wrzuci się wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze, bardzo wrażliwe zawieszenie na nasze drogi, trzeba o nie dbać.
Komfort
4,0
Widoczność
Grube słupki przednie i brak czujników cofania to zdecydowanie minus.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo słaba wydajność klimatyzacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ilość miejsca jest wystarczająca jednak z tyłu honda oferuje naprawdę sporą przestrzeń na nogi dla pasażerów, dodatkowo tylne fotele można pochylić o jedną pozycję. 6 fotel trzeba traktować jako zapasowy (awaryjny, znacznie pogarsza komfort jazdy kierowcy).
4,0
Wyciszenie
Jak to w hondzie, sinik musi być słychać:P
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obecnie dostępność części jest bezproblemowa, dość duży rynek wtórny jak na tak rzadkie auto. Spalanie jak na ten motor przyzwoite, przez te 9 lat nie miałem ani jednej usterki, same koszty związane z eksploatacją, ceny na średnim pułapie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super, tapicerka troszkę niezbyt ładna.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje, do minusów należy zaliczyć stacyjkę, która przy obecnym przebiegu troszkę się rozklekotała i będzie trzeba ją albo naprawić albo wymienić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
[l/100km]