Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

metylek@netscape.net, 17 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Pamietacie 1993r i Renault Twingo? Szok sylwetki jednobrylowej. Takim samym szokiem jest sylwetka Civica. A nastepnym szokiem za kilka lat bedzie Honda FCX i jej ogniwa paliwowe. Juz zbieram kase na nia :))) Macie pojecie ze to juz jezdzi po drogach USA i Japonii?
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Stuki na nierownosciach jezdni (przypisuje to twardemu zaieszeniu wersji SPORT i felgom 17")
Inne : Zacinalo sie otwieranie klapki wlewu paliwa (jeden trik w serwisie i juz OK)
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Ktos mi kiedys powiedzial: witamy Kapitana statku kosmicznego Enterprise. Bajeczny kokpit w tonacji niebieskiej + takie samo oswietlenie podlogi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamika jak w Enterprise przy skoku w nadprzestrzen :)))
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza prawidlowo pod warunkiem ze nie robi sie tego nahalnie. Trzeba pozwolic dzwigni "prowadzic sie samej".
4,0
Układ jezdny
Czasami mam wrazenie ze sciaga mnie to na prawo to na lewo przy hamowaniu i przy przyspieszaniu. Ale mowia ze to wina kolein w nawierzchni. Oby mieli racje.
Komfort
3,0
Widoczność
Co tu duzo mowic, grube slupki przednie no i tylna szyba, niedosc ze przedzielona w poziomie (a la spoiler) to jeszcze brak wycieraczki. Ale to pewnie przez ksztalt szyby (krzywizna).
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasiegu reki. Nawet pokretlo radia na konsoli i klawisze sa w zasiegu palcow gdy dzwignia biegow jest na 3 lub 5. I to bardziej mi pasuje (o dziwo) niz regulacje w kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sekundy od wlaczenia do efektu (zwlaszcza odparowanie szyby)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To moje trzecie autko o ktorym sie mowi ze jest "wieksze w srodku niz na zewnatrz". Cos w tym jest. Modelowanie (blyskawiczne) tylnej kanapy to majstersztyk.
4,0
Wyciszenie
Felgi 17" + sportowe, twarde zawieszenie to katastrofa dla miejskiej jazdy po dziurawych drogach :(. Buda przenosi stuki jak glosnik tubowy :))) Ale tylko to.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 6.5l (max 130km/h) Miasto nawet do 8l. Przeglad 20tys - 550PLN. Nie tak strasznie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Robilem porownanie z Megane z takimi samymi dodatkami (ktore tutaj mam w Std a tam trzeba slono placic) i niestety Megane wyszedl drozej!!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klapka wlewu paliwa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak (mam nadzieje)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,8
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d