Karoseria
: niepowtarzalny i niestarzejący sie wygląd no i ocynk, ten kto jeżdził skoda favorit napewno wie co mam na myśli:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: silnik krokowy odpowiedzialny za wolne obroty
Zawieszenie
: stuki w zawieszeniu mimo że wszystko wg eksperta OK
4,0
Całokształt
polecam, jak ktoś ma do wyboru pomiedzy 1,2 a 1,6 polecam 1,2. Dynamika robi wrażenie i niektórzy po przejażdce nie wierzą że jest tam właśnie taki silnik, wygodne i rodzinne auto
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja, dynamika i pewność przyspieszenia, od 4 tyś pobudka i odczuwalny wzrost mocy
3,0
Skrzynia biegów
1 i 2 na mrozie ciężko wchodzą, po rozgrzaniu skrzyni ok
3,0
Układ jezdny
zawieszenie mimo, że sprawdzone i ocenione na bez zarzutu często stuka na poprzecznych nierównościach, tak podobno musi być
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu i na boki super, do tyłu zła
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w czasie deszczu tylna szyba kapie z wilgoci
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duże auto musi mieć przełożenie na wygodę pasażerów
5,0
Wyciszenie
do 100 km/h słychc szum opon, powyżej 3500 słychać silnik ale nie jest to cięzki do zniesienia odgłos
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,5 l przy spokojnej jezdzie latem do 6,5 litra zimą, w czasie dynamicznej jazdy max 7
4,0
Stosunek jakość/cena
nie warto kupować bravo/brava za kilka tysięcy zł, szczególnie z silnikami 1,4 które są wadliwe, warto rozważyć tylko te od 99 roku, jak ktoś miałby jakieś pytania proszę pisać na maila, pomogę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi to spalona żarówka podświetlenia deski z pokrętłami do wentylacji,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak narazie sprzegło i tradycyjnie silniczek krokowy, reszta działa
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 16V 80 82KM 60kW
[l/100km]