Silnik
: Świetna kultura pracy i osiągi przyzwoite. Jest dobrze ponieważ jest to silik nie wyżyłowany 193 km z pojemności 2.8
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Dużą, poważną usterka (wada fabryczna) jest przy mocno agresywnym ruszaniu z miejsca \"wyrywanie mocowania mostu\" Kosztowało mnie ro 1500 zł. w Serwisie ASO.
5,0
Całokształt
Może niedoskonale ale bardzo dobrze oceniam to autko. Można poszaleć. (oczywiście z głową na karku)
Wrażenia
5,0
Silnik
Praca równa, super elastyczny. Idzie jak zły :)
4,0
Skrzynia biegów
Jedyny minus to brak 6 biegu.
4,0
Układ jezdny
Przy prędkościach powyżej 170km/h jest trochę niestabilny na drodze. Ale załatwi to sportowe zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Ocena na 4 ponieważ 5 dał bym szklarni na kółkach.
4,0
Ergonomia
Mam szarą tapicerkę, która szybko się brudzi ale z czyszczeniem nie ma problemu. Wszystko dobrze spasowane, na początku nic nie było słychać w środku (samochód z Niemiec) po przejechaniu kilkuset kilometrów po bardzo dobrych drogach krajowych naszej pięknej ojczyzny zaczyna trochę trzeszczeć. Niemcy vs Polska 1:0
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodać nic ująć.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super, tył w zależności od kierowcy bądź pasażera z przodu.
4,0
Wyciszenie
przy 250km/h słychać spory szum .... :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2.8l jest super, wręcz bomba na kółkach. Co do napraw to sprawa indywidualna każdego posiadacza samochodu. W zależności czy jedzie się na zamiennikach czy na oryginałach.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny beemek trzymają się na poziomie, coś za coś.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dużą, poważną usterka (wada fabryczna) jest przy mocno agresywnym ruszaniu z miejsca \"wyrywanie mocowania mostu\" Kosztowało mnie ro 1500 zł. w Serwisie ASO.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 328i 193KM 142kW
[l/100km]