Szukaj

Land Rover Discovery III 2.7 TD 190KM 2005 Land Rover Discovery Land Rover 2.7 TDV6 HSE A...

28 900 PLN
Land Rover
Discovery
2005
diesel
190 KM
+48
Morzyczyn (woj. zachodniopomorskie)
Rocznik 2005
Przebieg 264 900 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 2 720 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Land Rover Discovery Land Rover 2.7 TDV6 HSE A...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,7 s
Średnie spalanie
10,4 l/100 km
Długość
4 835 mm
Szerokość
1 915 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
94% 6%
10,3
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Realne spalanie mierzone przy tankowaniu (komputer u mnie zaniża ok. 0,6 l) z kierowcą i pasażerem oraz średnim bagażem zimą na zimowych oponach. Przy 90 km/h max 8 litrów. Przy 140 km/h ok. 11. Przy 120 -130 km/h ok 10. Przy 100 km/h ok 9. W mieście od 14 w górę zależnie od warunków drogowych. Na trasie 2600 km do Szwajcarii i z powrotem z przewagą autostrad ok 10,5 litra przy prędkości 90-140, głownie 120 -130 km/h plus jazda w górach i trochę miasta. Podsumowując, jazda w mieście totalnie nieekonomiczna, ale w podroży bardzo przyzwoicie i można przy normalnej przepisowej jeździe zejść spokojnie do 10 l pod warunkiem, że nie ma się "ciężkiej" nogi.
9,6
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Cudów nie ma - na pewno te auto nie będzie kosztować w utrzymaniu tyle co Golf czy Astra. Ale porównując do X5, Toyoty LC czy MLa, Q7 na pewno nie jest drożej. Oczywiście niektóre części (szczególnie oryginalne) tanie nie są, ale inne naprawdę w przyzwoitych cenach. Przykładowo wymiana kompletu hamulców tarcze, klocki przód, tył 1500 zł. Natomiast trzeba się nastawić, że jeżeli chce się jeździć nawet do nieautoryzowanego serwisu LR to stawki mniejszej niż 500-1000 za cokolwiek raczej tam nie ma. Co do spalania to jak na czołg na kołach dość dobrze. Jadąc 80 kmh na 6 biegu osiągnąłem 6,5 l - przez chwilę długo tak się nie dało jechać. Można pewnie i z 14 w mieście w korkach jadąc gaz/hamulec. Przeciętnie ok 10-11 l. Generalnie kupując auto używane lepiej kupić takie, a w którym jak najwięcej kosztów które i tak się zdarzą już się zdarzyła - wg mnie 3 największe to kompresor, EGRy, rozrząd
11,1
Land Rover Discovery III
Terenowy 2.7 TD 190KM 140kW
Samochód raczej drogi w utrzymaniu, choć niewiele droższy od mojego poprzedniego Passata czy Forda Mondeo. Na razie żadnych awarii nie było (poza opisanym pakietem startowym). Auto serwisowane w (nieautoryzowanym) serwisie Land Rower (Diffland / Wesoła) dzięki czemu mam pewność, że wszystko jest robione jak należy, choć serwis nie jest najtańszy.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Land Rover przeprowadzone przez Euro NCAP.
Land Rover Discovery