Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 Touring 525d 218KM 2012 BMW 5 525d, 214 KM, Automat, Skóra, Navi, Xenon

49 999 PLN
BMW
Seria 5
2012
diesel
218 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2012
Przebieg 188 460 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 218 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Dach panoramiczny, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 5 525d, 214 KM, Automat, Skóra, Navi, Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 907 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,8
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
7,6
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Takie sprostowanie ten model silnikowy był produkowany do 2014 dodano jedynie w stosunku do 2013 ADBLU co daje EURO 6 . Wiem bo taki mam w XDRIVE. A musiałem wybrać 2013 Euro 5 Samochód pali naprawdę przyzwoicie ale i tak wolałem swoje 6cylindrowe E61. Co do spalania, kiedyś testowo przejechałem 70km z komputerowym wskazaniem 4,7l. Normalnie trasa np. Polska Niemcy to 6,7L a z boxem do Włoch ~ 7,1L. Jak przedkładacie zużycie nad przyjemność zjazdy to naprawdę rewelka. W przeciwnym razie tylko silniki 6 cyl. Swoją drogą wynikało by z opisów że czy z X czy bez X pal tyle samo (?)
9,3
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
Wersja XDRIVE F11 Touring (Combi) Przy jeździe miejskiej w 100% (Olsztyn), jeżdząc spokojnie pali 9,6L/100km z włączoną klimą we trzy osoby. Normalna jazda miejska do 11L/100km. Trasa Olsztyn- Gdańsk średnio na dwupasmówce ~ 140-150km/h na tempomacie z klimą i trzema osobami oraz bagażem 7,5L/100km. Trzeba pamiętać że cały czas mamy napęd na 4koła (wersja Xdrive) i samochód też waży swoje bo ~ 1800kg. Szczerze polecam bardzo, w porównaniu do Audi A6 C6 3.0TDi 224km Automat Quattro który palił po mieście 15L/100km i nie dało się zejść poniżej tego wyniku, BMW naprawdę mnie zaskakuje tak przystępnym wynikiem jakim jest spalanie poniżej 10 litrów :)
6,7
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 525d 218KM 160kW
wersja xDrive czyli z napędem na 4 koła (niestety w formularzu nie da się tego zaznaczyć, jest tylko jedna oś). Spokojna jazda 90km/h (w 3 osoby+bagaże) - 5,5L/100km. Trasa - jazda w miarę spokojna tak do ok. 120km/h - 6,5L. Miasto, normalnie ale nie ślamazarnie - 8,3-9,0L/100km ale raczej w kierunku tego niższego wyniku. Dynamiczniejsza jazda poza miastem ( ~140km/h z częstym wyprzedzaniem) - ok. 7-7,5L/100km. Auto mimo bardzo zbliżonej mocy i osiągów na papierze do np MB CLS320cdi jest subiektywnie znacznie mniej dynamicze. Auto dobrze się prowadzi ale bardzo czuć jego masę co mocno uszczupla "radość z jazdy".

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5